recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anmeldelse af Pioneer DVR-5100H
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAnmeldelse af Pioneer DVR-5100H

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2003 kl. 00:13
Oprindeligt skrevet af Jesperi Jesperi skrev:

"Pioneer har ikke indbygget nogen direkte funktion til at pause tv-udsendelser. Den savnes. Når det ringer på døren, eller telefonen ringer, burde der have været en knap til at pause tv-udsendelsen, altså en hurtig mulighed for at bringe apparatet i optagelse og senere

Det er lidt tvetydigt.

Apparatet har ingen "pause af tv program" men flere funktioner som vil kunne bruges som sådan.

 

1)  Apparatet er i stand-by.

Tryk ON, vælg kanal, tryk REC, tryk PLAY, tryk PAUSE.

 

2)  Apparatet er tændt, men ikke i record.

Vælg kanal, tryk REC, tryk PLAY, tryk PAUSE.

 

3) Apparatet er i record, og i "chase play"

Tryk PAUSE

 

4)  Apparatet er i record, men ikke i "chase play"

Hm, det ved jeg faktisk ikke. Man kan ikke trykke PAUSE, så pauses optagelsen. Man ikke bruge PLAY, den startes blot afspilning forfra på optagelsen. Jeg ved faktisk ikke endnu hvordan - hvis og såfremt -  at man pauser tv-kigningen i denne situation.

  /Lars

Til top
Jesperi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 28-November-2003
Status: Offline
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2003 kl. 00:16

... pokkers til hurtige besvarelser fra dig... sig mig sover du aldrig eller er du fuld gang med anmeldensen af Panasonic'en!

Enig i din vudering at Panasonic'en. Timeslip er meget lækkert lavet som du beskriver den. Men også enig i at Pansonic virkelig har lavet en brøler med Timer-funktionen!

Personligt har det sidste fået mig til at vippe mod 5100'en istedet, i det min begrundelse for at købe et så dyrt apparat drejer sig hoved saglig om at være uafhængig af TV-kanaleren's program tidspunkter. D.v.s. jeg forestiller mig at den kommer til at optage minimum én udsendelse om dagen, f.eks. tv-avisen selvom jeg ikke når at se dem hverdag.  Og dette synes jeg at kunne forstå at fungere perfekt med 5100.

Glæder mig til anmeldelsen af Panny'en... og derfor vil vil jeg ikke forstyre dig mere!

-Jesper

 

 

Til top
Hammer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 23-November-2003
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2003 kl. 11:43

Hej Lars (og jer andre der venter...)

Ville lige sende dette link på Pioneer (håber ikk du har set den): http://www.pioneer.co.uk/files/brochures/03_HE_DVR/03_HE_DVR_UK.pdf

Godt salgsmateriale, som næsten får én overtalt inden du får Panasonic anmeldt færdig.

Noget ny omkring Panasonic?

-/ Hammer

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2003 kl. 14:27
Oprindeligt skrevet af Hammer Hammer skrev:

Noget ny omkring Panasonic?

 
Jeg har lidt travlt med arbejdet - altså det lønnede af sl*gsen Wink - i disse dage. Så jeg tør ikke lige sige hvornår selve anmeldelsen ligger klar. Men jeg fortsætter ufortrødent Smile
 
  /Lars
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu