recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iMovie til iPhone: Optagelse og redigering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketiMovie til iPhone: Optagelse og redigering

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Status: Offline
Point: 890
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2010 kl. 20:15
Nu er det ikke for at starte en hetz mod Startrek, men det er jo (næsten) altid nemmere at kritisere end det er at komme med noget positivt. Det ser jo meget ud til at det er den vej Startrek har valgt at gå, især hvad angår Apple produkter.

Nu er jeg selv i besiddelse af en MBP (i7), Apple 24" Cinema Display, iPhone 4 og iPad + det løse. De koster godt nok en mindre bondegård, men hold da fest hvor de bare "spiller". Og at det hele bare ser så godt og gennemført ud også, er i mine øjne et stort plus Wink

/Nils
           
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2010 kl. 20:39
Efter de optagede videoer på ifonen, hvor meget begynder det så at fylde?? Smile

Jeg venter stadig på at kunne købe, men har ikke endeligt besluttet mig for 16 eller 32 GB..
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2010 kl. 20:45
Oprindeligt skrevet af Casper Casper skrev:

Efter de optagede videoer på ifonen, hvor meget begynder det så at fylde?? Smile

Jeg venter stadig på at kunne købe, men har ikke endeligt besluttet mig for 16 eller 32 GB..

Ville nok vælge en 32 GB, hvis man har plane om at optage HD video med iPhone Wink
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2010 kl. 21:09
Ja, jeg ved ikke helt hvor meget jeg vil bruge videoen, men det vil nok være meget rart at kunne optage "løs"..
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2010 kl. 21:20
Oprindeligt skrevet af Casper Casper skrev:

Ja, jeg ved ikke helt hvor meget jeg vil bruge videoen, men det vil nok være meget rart at kunne optage "løs"..


16GB svarer til omkring 200 timers video.

Og det er jo meget, men det er jo den samlede brug af telefonen der afgør det. Vælger du eksempelvis at installere en navigation så kan kortmatrialet hertil fylde adskillige GB.

Vil du have en god portion musik med, så fylder det måske 4-6-8-10 GB inden du har lagt alle albums over.

Jeg har aldrig forstået at Apple sælger 8GB telefoner. For det er altså i mine øjne for lidt til en smartphone, med de anvendelsesmuligheder sådan en har.

Men "heldigvis" fås iPhone 4 kun med valget imellem 16 og 32GB. Så er der da ét valg mindre Smile

  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2010 kl. 21:57
Ja, det er rigtigt Lars.. 

Men hvis man lige ligger 2 film i god kvalitet over til togrejsen og anden ventetid, så kan det jo begynde at fylde noget.. 
Men mit forbrug er meget sådan "normalt". Tager lidt billeder og video hist og her på min S//E tlf. og jeg har en del lyde til sms og ringetoner, men på min iPod er der vel et par hundrede sange hvor man hører under halvdelen Smile Og så vil jeg nok også bruge en del apps såsom spil osv.. Men 16 GB er svært at vurdere om er nok, når man ikke har haft iPhone før..


Redigeret af Casper - 08-August-2010 kl. 22:23
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2010 kl. 17:49
Jeg fik i dag bestilt iPhone 16 GB Smile Så nu venter jeg bare på posten.. Jeg har fået mail om at den er sendt, men om det er papirer der skal underskrives der kommer først, ved jeg så ikke..
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu