recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - harmony og imon og tastetid
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketharmony og imon og tastetid

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Emne: harmony og imon og tastetid
    Sendt: 04-August-2010 kl. 15:40
Købte en IMON til mit mediacenter, JA i know en fejl, da den ikke kan WAKEONUSB læste jeg efter den var i posten, men må jeg acceptere, den kan da slukke i det mindste.

Mit problem er noget andet, jeg har sat den op og leget en del med latency og andre muligheder ved tastetryk, synes den reagere ENORMT langsomt.

så skal jeg gennem menu´er så skal jeg næsten vente 1 sek mellem hvert tastetryk, trykker jeg mange gange så sætter den det hele i KØ.. rocker irriterende, når man bladre musik eller covers, tager så enormt lang tid.

selve IMON remoten har ingen issues, den kan blade lige så hurtigt som tasteturet, men ideen var at have en samlet betjening..

er det virkelig ikke muligt at fjerne den lag mellem tastetryk, har prøvet 0ms 100ms og mere, da nogle siger for lidt også kan give issues.

Men det ændre ikke noget.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu