recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - apple versus andre ordet er frit
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketapple versus andre ordet er frit

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Emne: apple versus andre ordet er frit
    Sendt: 11-September-2010 kl. 13:58
Som følge af de forskellige tråd om diverse apple teknik der stille og roligt løber off topic, har jeg lavet denne tråd som kan bruges bredt på kryds og tværs mellem enhedernerne og teknik osv som ikke nødvendigvist passer ind andre steder.
 
Hold debatten saglig og velargumentet, hav respekt for andres valg og holdninger... og husk det som er et godt valg for dig, helt sikkert ikke er det for andre... sagt med andre ord.. der skal være plads til alle, erfaringsmæssigt formår disse debatter at nå store højder hvilket nogle gange er træls at se på.. men andre gange spændene og oplysende.. derfor syntes jeg trods alt vi skal holde dem godt igang.
 
Gider bare ikke have gang i fanboy og apple hater labelen, så undlad venligst følelsesmæssige indlæg de gavner ikke debatten alligevel.
 
Betragt dette som en opsamlingstråd hvor apple diskussioner som er løbet off topic kan flyttes over i, og vi kan fortsætte mere frit.
Mvh

René
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu