recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone4 video til DVD på VMC7?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketiPhone4 video til DVD på VMC7?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
u31r Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 23-September-2010
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: iPhone4 video til DVD på VMC7?
    Sendt: 23-September-2010 kl. 15:21
Jeg bliver nødt til at høre om I kan hjælpe mig.

Har en Fujitsu Esprimo q1510 m. win7, som jeg er rigtig glad for, og som jeg udelukkende bruger som hjemmets mediecenter tilsluttet fladskærmen og surroundanlægget.

Har også en iPhone4, der optager video i .MOV format (codecs H.264, AAC) i HD 1280 x 720p.

Da jeg igår skulle brænde en kopi af videoerne ned på en DVD, blev jeg lidt overrasket over, at det ikke kunne lade sig gøre. Der kommer en meddelse at filformat ikke understøttes?

Jeg kan fint se videoerne igennem mediecenteret. Ingen problemer dér, så jeg forstår ikke rigtigt hvorfor det ikke er muligt at brænde det ned på en DVD?

Det er det samme udenfor mediecenteret. Medieplayer spiller fint videoerne, men kan ikke brænde DVD via DVDMaker i win7, da filformat ikke understøttes?

Jeg er godt klar over, at det er noget med noget codec, men det er jeg altså ikke så stærk i, så hvad kan jeg gøre? Håber I kan hjælpe...........


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu