recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp : afslutte disk med Philips DVDR70
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp : afslutte disk med Philips DVDR70

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Maj-2004
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp : afslutte disk med Philips DVDR70
    Sendt: 03-Maj-2004 kl. 20:30
Hej
Jeg har en Philips DVDR70 (lige købt). Jeg har kopieret tre udsender fra VHS over på en DVD+r. Jeg valgte at sige afslutte/erase til hver af de tre titler. Men det skulle jeg måske ikke have gjort? Nu kan jeg ikke vælge punktet "afslutte/erase disk" under "Settings for" og forsøger jeg at afspille DVden i en anden dvdafspiller eller på PCen sker der intet ! Skulle jeg have sagt erase disk i stedet for at erase hver enkelt titel? Eller hvad kan jeg gøre......På forhånd mange tak for hjælpen.
Mvh
1000 - en begynder.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2004 kl. 22:40

Hej 1000

Jeg tror du har fyldt skiven op.

DVD+R er kun til engangs brug. Når noget er indspillet, så er den del af pladsen brugt. Man kan godt slette optagelsen, så den ikke fremgår af menuen, men pladsen er brugt.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Maj-2004
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2004 kl. 19:15
tak for hjælpen. ja, jeg fandt ud af hvad jeg gjorde forkert. erase betyder jo slet - jeg forvekslede erase og finalize, så jeg slettede i stedet for at gemme.
mvh
1000
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu