recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Medier -Forvirret-
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMedier -Forvirret-

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Fanner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 22-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 344
Direkte link til dette indlæg Emne: Medier -Forvirret-
    Sendt: 24-November-2003 kl. 18:46

Jej!

Jeg har læst Faq om medier her på siden, men jeg kan ikke rigtig greje hvad forskellen egentlig er på DVD-R, DVD-RW og så DVD+R, DVD+RW.

Jeg synes umiddelbart de ligner hinanden utroligt meget, nogle gode råd.

Jeg har tænk mig at købe nogle DVD-R skiver, de er de billigste og så ville jeg gerne have nogle RW-skiver også, men hvilken er man bedst tjent med(DVD- eller DVD+) og hvad skal man tænke på i den forbindelse??

Gode råd vil være velkomne.

 

 

Hov efter grundigere genlæsning af anmeldelsen på DVR-5400H som er den maskine jeg har investeret i, opdager jeg lige at den kun understøtter DVD-R og DVD-RW, så blev problemet lige en anelse mindre

Undskylder forstyrrelsen, men er ret grøn i DVD-brænder halløjet, men er spændt på at lære det.

 

Mvh

Fanner



Redigeret af Fanner
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2003 kl. 22:13

Hej Fanner

Fint, du fandt ud af det. Smile

Men hold dig endelig ikke tilbage fra at spørge. Vi har alle været grønne, på dette forholdsvis nye område.

  /Lars

Til top
dahlseng Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-December-2003
Sted: Norway
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2003 kl. 14:16
Oprindeligt skrevet af Fanner Fanner skrev:

Jej!


Jeg har læst Faq om medier her på siden, men jeg kan ikke rigtig greje hvad forskellen egentlig er på DVD-R, DVD-RW og så DVD+R, DVD+RW.


Jeg synes umiddelbart de ligner hinanden utroligt meget, nogle gode råd.


Jeg har tænk mig at købe nogle DVD-R skiver, de er de billigste og så ville jeg gerne have nogle RW-skiver også, men hvilken er man bedst tjent med(DVD- eller DVD+) og hvad skal man tænke på i den forbindelse??


Gode råd vil være velkomne.



 


 


Hov efter grundigere genlæsning af anmeldelsen på DVR-5400H som er den maskine jeg har investeret i, opdager jeg lige at den kun understøtter DVD-R og DVD-RW, så blev problemet lige en anelse mindre


Undskylder forstyrrelsen, men er ret grøn i DVD-brænder halløjet, men er spændt på at lære det.


 


Mvh


Fanner

sød
Til top
dahlseng Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-December-2003
Sted: Norway
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2003 kl. 14:17
Hei Jeg anbefaler deg å benytte DVD- da det er blir benyttet mest og virker best på diverse spilere
sød
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu