recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - htc desire hd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethtc desire hd

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Direkte link til dette indlæg Emne: htc desire hd
    Sendt: 12-Februar-2011 kl. 18:14
Det lyder godt. Takker. 
Jeg må ud og se på den. Så er det bare om at finde den billigst muligt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
ErikUkendt1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Marts-2010
Status: Offline
Point: 152
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2011 kl. 16:09

Uden at vide det med sikkerhed, mener jeg det er HTC's topmodel. 

Min svigersøn har lige fået en HTC Desire HD - og efter at have set nærmere på den, må jeg lige sige:

"Den er godt nok lækker!" Smile.

Den har et skærm areal, der gør at man kan se hvad der foregår: Surf, kalender m.m.. Det hele kører glat og virker. Samtidig er der mange gode og anvendlige Apps, at hente på deres Marked.

Mvh Erik
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2011 kl. 11:59
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Med fare for at komme med et dumt spørgsmål, er htc desire hd den sidste nye htc? Jeg står selv og skal have ny fon, og tænker lidt på at købe en htc. Er det helt dumt med sådan en?
Slet ikke nogen?Confused
Hvilken er evt. bedste af htc?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2011 kl. 17:43
Med fare for at komme med et dumt spørgsmål, er htc desire hd den sidste nye htc? Jeg står selv og skal have ny fon, og tænker lidt på at købe en htc. Er det helt dumt med sådan en?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2011 kl. 19:45
Oprindeligt skrevet af TobiasKM TobiasKM skrev:

There are no stupid questions - but there are a lot of inquisitive idiots LOL

Just kidding, just kidding ;)
Ja det er set mange gange at folk spørger om noget der står i tråden lige oven overWink
Med Venlig Hilsen

Kurt


Til top
cm813 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2011 kl. 19:44
 
Small people , small talk..   LOL
 
 Nej , DET skrev jeg altså ikke !
 På æresord LOL 
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2011 kl. 19:27
There are no stupid questions - but there are a lot of inquisitive idiots LOL

Just kidding, just kidding ;)
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2011 kl. 18:02
Oprindeligt skrevet af cm813 cm813 skrev:

Jamen hvis folk bare kan Google i stedet for at stille "dumme" spørgsmål , så lad os dog nedlægge dette forum ?  ALT kan "Googles" og hvor går grænsen for , "hvad man bør vide" , underforstået ikke stille spørgsmål om ? Naturligvis skal man da kunne dokumentere sine påstande og lade være med at "dømme folk dumme" , hvis de ikke lige ved det.. Jeg ved en hel del om et specielt emne , som ikke alle ved noget om...Så hvor går grænsen for hvad der kan spørges om og hvem skal bestemme , "hvad man bør vide" ? Bortset fra det, så er det et rigtig godt forum. :-) Mvh.
1. Der ingen Dumme spørgsmål 2. ikke alt kan googles men dette kan. 3.  hvad man bør vide "IKKE  alt" men der har været undskyld mit udtryk "tærsket langhalm"  på emnet nok en mill gang på nettet selv i alm aviser også. 5. dem der bestemmer moteratorene. 6. man må spørge om alt men man skal være forberdt på at få "søg selv" fordi der er blevet skrevet om det 100 X
Men du må meget undskylde hvis jeg har støt dig, det var ikke meningen overhovedet, jeg har da skrevet i en pæn tone til dig, det er dig selv der kalder dig for dum Wink
Men hvis der ikke skal mere til såååee


Redigeret af klander - 04-Januar-2011 kl. 18:10
Med Venlig Hilsen

Kurt


Til top
cm813 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2011 kl. 17:44
Jamen hvis folk bare kan Google i stedet for at stille "dumme" spørgsmål , så lad os dog nedlægge dette forum ?  ALT kan "Googles" og hvor går grænsen for , "hvad man bør vide" , underforstået ikke stille spørgsmål om ? Naturligvis skal man da kunne dokumentere sine påstande og lade være med at "dømme folk dumme" , hvis de ikke lige ved det.. Jeg ved en hel del om et specielt emne , som ikke alle ved noget om...Så hvor går grænsen for hvad der kan spørges om og hvem skal bestemme , "hvad man bør vide" ? Bortset fra det, så er det et rigtig godt forum. :-) Mvh.
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2011 kl. 17:16
Well, der er jeg så af den opfattelse at hvis man laver en påstand så skal man også være klar til at levere beviser for at den passer :)

Men lige i det her tilfælde.. Det er nemlig rimeligt godt kendt at producenterne ikke kan følge med efterspørgslen.. :b Den almindelige Desire er vist gået over til en LCD skærm også?

Det er eftersigende også grunden til at Apple stadig ikke er gået over til AMOLED. Eller en af dem.. AMOLED er dyrere, og de kan ikke producere dem hurtigt nok.. :b
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2011 kl. 13:15
Oprindeligt skrevet af cm813 cm813 skrev:

"Kan bare bruge Google" ,  "almindelig kendt" , "Jeg har ikke nogen link" , " Du kan bare ringe til HTC "..... 

Var det ikke nemmere bare at sige du ikke har nogen dokumentation for hvad du skriver ? Wink Fortsat en Go`Dag ..
 
Nu er der jo altid nogen der  "skal have alt serveret på et sølvfad" fordi DE ikke SELV lige GIDER at bruge tid på det!!!!! tjae 2 sek. WinkClap
Forsat god dag til dig også
Med Venlig Hilsen

Kurt


Til top
gadeberg87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-November-2009
Status: Offline
Point: 145
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2011 kl. 12:41
Oprindeligt skrevet af cm813 cm813 skrev:

"Kan bare bruge Google" ,  "almindelig kendt" , "Jeg har ikke nogen link" , " Du kan bare ringe til HTC "..... 

Var det ikke nemmere bare at sige du ikke har nogen dokumentation for hvad du skriver ? Wink Fortsat en Go`Dag ..


Du kan jo måske også holde dig opdateret. Så ville du måske også vide det. Jeg vil mene det er almindelig kendt for "mobil interresserede". Og her har du dokumentation:
http://www.mobil.nu/nyheder/samsung-tidobler-amoled-produktionen-1.370445.html
2 sek på Google, så var den der sørme!

Og link til oprindelig kilde hvis det også skulle have interesse:
http://online.wsj.com/article/SB10001424052748703713504575475553352680096.html


Redigeret af gadeberg87 - 04-Januar-2011 kl. 12:42
Panasonic Tx-P42V10E, Xbox 360, Dune HD D1, Yamaha RX-V 671, DLS D3, Harmony One, Synology DS209
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu