recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Downloade fra DR.dk/nu
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Downloade fra DR.dk/nu

 Besvar Besvar Side  <1 293031
Forfatter
Besked
Zeit Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-Marts-2018
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zeit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2018 kl. 20:38
Jeg har haft testet det afsnit du linker til og der ingen problemer med at få underteksterne ned.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2018 kl. 18:11

Tak.

Jeg prøvere med Youtube-DL og det virker.

Jeg downloadede først Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable Package (x86) fra og installerede den:


samt Windows exe fra:


Og læste starten af dokumentationen:


Og prøvede først programmet af ved at gå i en DOS promt og skrive YouTube-dl -h for help. Øverst vises:

Usage: youtube-dl [OPTIONS] URL [URL...]

Før at jeg prøvede:


Det laver 2 filer. En 73.632 byte stor 'Matador - Et nyt liv (13)-matador-13-24.da.vtt'
samt en stor MP4 fil.

Nu skal jeg bare til at bruge VTT filer i stedet for SRT.

Hilsen Carsten.

Til top
Zeit Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-Marts-2018
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zeit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2018 kl. 21:42
Det var godt at du fik det til at virke.

Hvis du stadig vil bruge SRT filer, så kan du evt bruge til at åbne VVT filer med Subtitle Edit og gemme som som SRT filer.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 293031
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu