recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slingbox newbie
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSlingbox newbie

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
krede82 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-November-2010
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Slingbox newbie
    Sendt: 16-November-2010 kl. 17:33
Hej, jeg har nogen spørgsmål omkring slingbox som jeg håber nogen her på forummet kan besvare.

Jeg overvejer meget at anskaffe mig en slingbox, men om det skal være solo eller pro ved jeg ikke? Er der en kvalitetsforskel, nogle ind- og udgange man skal bruge etc? HD er nok ikke relevant da jeg ikke har lyst til at investere i en vild upload.

Har jeg forstået det korrekt, at såfremt man får kabel-tv leveret via et standard coax kabel og uden brug af en digitalbox etc., så vil dét, at man ser en bestemt kanal ikke have indflydelse på det man ser hvor slingboxen står (dvs. man kan se forskellige kanaler på TV og på PC)?

Tredje spørgsmål er, om man kan koble en slingbox på i DK og så en Slingcatcher direkte på et TV i udlandet og således se alle sine danske kanaler i udlandet?

På forhånd tak Smile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu