recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - et par Zappiti spm.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketet par Zappiti spm.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Direkte link til dette indlæg Emne: et par Zappiti spm.
    Sendt: 04-December-2010 kl. 21:57
Jeg er blevet ret begejstret for Zappiti og er i fuld gang med at få overført både film og serier omtaler og det går fint men jeg har pt. 2 udfordringer:

1) når jeg ser på enkelte TV Shows via Zappiti på PC'en ser alt fint ud, men når jeg ser på det via min Dune på Tv'et så er de enkelte episoder ikke 'tiled' men de ligger alle oven på hinanden så man kun kan se et ikon, ved at trykke på op/ned skifter ikonet så til næste episode. Problemet er der ikke på alle shows men shows som har mange episoder som fx. The Julekalender (som zappiti i øvrigt godt kunne genkende).
Nogen ideer til hvad går galt?

2) Hvad gør I ved de film som strækker sig over mere end en dvd, det er fx. Godfather 2, Ringenes Herre etc. Zappiti genkender iso-filerne som 2 separate film og laver 2 covers, men det vil jeg gerne undgå da jeg synes det ser fjollet ud. Jeg kunne selvfølgelig ændre det ene cover til noget andet, men allerhelst vil jeg gerne have det ekstra cover væk. Hvad gør I? 

TAK
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu