recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Flac til ipod
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFlac til ipod

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
urup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2009
Sted: Odense, Danmark
Status: Offline
Point: 670
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2010 kl. 22:18
jeg har kigget på det med hvad med kvaliteten? Som du kan se på billederne er kvaliteten lidt lavere efter kodning i dbpoweramp
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2010 kl. 19:06
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Jeg kan ikke se i dbpoweramp hvordan man skulle kunne converteret fra FLAC til apple lossless. Jeg kan kun rippe fra cd'er, ikke andet. Det er trial versionen jeg bruger så ved ikke om det kan ha' noet at sige.

Jeg bruger et andet converteringsprogram der hedder aac mp3 converter det kan converterer FLAC til aac samt mange andre formater. Det koster penge, 20 dollar.

Man kan vælge at converteret i samme bitrate som original filen (FLAC filen)
nu bruger jeg den ikke selv synderligt meget men det står da her http://www.dbpoweramp.com/dmc.htm at den burde kunne encode til apple lossless
 
"
  • Convert audio files with elegant simplicity. mp3, mp4, m4a (iTunes / iPod), Windows Media Audio (WMA), Ogg Vorbis, AAC, Monkeys Audio, FLAC, Apple Lossless (ALAC) to name a few!"
  • Mvh

    René
    Til top
     
     Besvar Besvar Side  <12
     
    Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu