recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - X10 mini pro afspil via USB
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketX10 mini pro afspil via USB

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Direkte link til dette indlæg Emne: X10 mini pro afspil via USB
    Sendt: 22-December-2010 kl. 08:15
Hvis du kører over USB bruger du anlæggets MP3 afspiller, og hvis du kørere via phono kabel bruger du telefonens. Så det er et spørgsmål om hvilken af de 2 afspillere der er bedst til at decode MP3 signalet.
Jeg har aldrig set docking stations til andet end Ipod/Iphones, men dermed ikke være sagt at det ikke findes.
/Peter
Til top
jensthomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-April-2007
Status: Offline
Point: 145
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2010 kl. 09:43

Hmmmm, ja den løsning har jeg også overvejet. Men lydmæssigt ville det vel være bedre med indgang via USB...eller hva??

Kan man virkelig kun få docking enheder til Ipod/Iphones? Jeg kunne nemlig godt tænke mig at høre mine PLAY filer over anlægget.
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2010 kl. 08:25
Du skal bruge et kabel fra hovedtelefon udgangen på din X10 til en linieindgang på forstærkeren.
(3,5 mm jack til phono kabel). Musikken skal så styres fra din X10mini.
/Peter
Til top
jensthomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-April-2007
Status: Offline
Point: 145
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2010 kl. 22:04
Jeg har lige investeret i et Denon anlæg (RCD-M38) med USB indgang. Mit håb var, at jeg kunne tilslutte minX10 Min-pro direkte dertil, og anvende som musikafspiller...Men nej, anlægget kan ikke "se" nogen afspiller, når jeg tilslutter via mini-USB!
Nogen der har nogle erfaring i denne retning?
 
Jeg har også prøvet at lede efter en docking-station til X10 min, men det findes åbenbart ikke? Hvordan skal man så få musikken fra telefonen og ud i anlægget i stuen??
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu