recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tvix 6500 - grå hår
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTvix 6500 - grå hår

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Xpo_dk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Emne: Tvix 6500 - grå hår
    Sendt: 25-Januar-2011 kl. 21:22
Jeg har fået mig en Tvix 6500 til en fornuftig pris og har her til aften sat den til - for "nu skulle der leges"...

Men men men - jeg har fået en del grå hår siden - og er ikke kommet ret langt!

Den kører firmware 1.5.19.

Jeg har gendannet indstillingerne på enheden.

Sætter jeg en USB nøgle eller HDD til hvorpå der er nogle filer/mapper så skriver den Please Wait - og jeg kan se der er aktivitet på USB enheden - men den kommer aldrig videre... Hvad pokker gør jeg forkert?

Og for slet ikke at tale om at få den til at finde min netværks HDD - men nu er jeg hellere ikke netværks nørd - men USB - det burde jeg da kunne finde ud af.

Er der nogle der har nogle tips/links mm... Jeg har læst side op og ned - og har garanteret overset det mest indlysende!


Til top
Molotow Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2011 kl. 14:17
Jeg har også lige opdateret til den samme FW, men nu opfører hele Tvix'en sig underligt... Jeg har mistet hele top-barren, hvor jeg kan vælge at aktivere min NAS eller en USB....

Er der nogen der har oplevet det før???

Til Xpo_dk så har jeg desværre ikke noget svar til dig, men regnede med at det var iorden at jeg chrasher dit indlæg, da der sikkert kan komme meget nyttigt info om denne FW....
B&O BeoVision 8-40,B&O BeoSound 1,B&O BeoSound 9000 + Airport Express
B&O MX7000,Apple TV3
Tvix N1, Qnap NAS TS409Pro
Panasonic DVD
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu