recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee Boks Fryser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYousee Boks Fryser

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AayJay Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Januar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee Boks Fryser
    Sendt: 11-Februar-2011 kl. 00:44
Hej

Jeg har et problem med min yousee plus boks. Den er fornyligt blevet ombyttet, da der var fejl på den. Og nu er den begyndt at fryse i programmerne og der er intet at gøre udover at vente indtil den starter igen..

Jeg kan sagtens gå ind i menu'en osv.. Men selve signalet er frosset.

Den er med nyeste software osv..

Nogen som kan hjælpe?? Er ved at være godt træt af den boks, især når man lige har købt den og allerede er blevet ombyttet en gang..


Til top
Ulle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Juli-2005
Status: Offline
Point: 289
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2011 kl. 02:25
Her til aften? Jeg har haft problemer med signalet hele aftenen i hovedstaden, pånær på DR1, DR2, DR K, DR Ramasjang, TV2, og Lokal TV, resten af kanalerne er bare døde i perioder af 30-120 sekunder, og så kommer signalet igen. Til sidst ga' jeg op da man ikke kan følge med i "CSI: New York" når man bliver afbrudt i over et minut flere gange, og satte så bare en DVD på i stedet.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2011 kl. 07:36
Oprindeligt skrevet af Ulle Ulle skrev:

Her til aften? Jeg har haft problemer med signalet hele aftenen i hovedstaden, pånær på DR1, DR2, DR K, DR Ramasjang, TV2, og Lokal TV, resten af kanalerne er bare døde i perioder af 30-120 sekunder, og så kommer signalet igen. Til sidst ga' jeg op da man ikke kan følge med i "CSI: New York" når man bliver afbrudt i over et minut flere gange, og satte så bare en DVD på i stedet.
Her kan du se, at du ikke er alene:
YouSee retter fejl.

Fejl er fundet, mangler endelig udbedring her kl. 07:15

Der er konstateret kortvarige frysninger af TV-signalet.Fejlretningen er igang sat.
I forbindelse med fejlretning kan forekomme kortvarige afbrydelser af signalet.
Vi kan desværre endnu ikke give tidshorisont for fejlretningen,typisk ligger fejlretningingstiden mellem 4-5 timer.

Vi beklager de gener det medfører, vores teknikere arbejder på at udbedre fejlen hurtigst muligt.

Venlig hilsen
YouSee Fejlservice.

Opstået/Oprettet:   10.02.2011 19:30
Seneste opdatering: 11.02.2011 07:27
Forventet slut:     11.02.2011 12:00



Redigeret af joern.loenborg - 11-Februar-2011 kl. 07:38
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2011 kl. 08:39
Til orientering:
YouSee retter fejl.

Fejl er fundet, endelig udbedret her kl. 08:08

*****
Der er konstateret kortvarige frysninger af TV-signalet.Fejlretningen er igang sat.
I forbindelse med fejlretning kan forekomme kortvarige afbrydelser af signalet.
Vi kan desværre endnu ikke give tidshorisont for fejlretningen,typisk ligger fejlretningingstiden mellem 4-5 timer.

Vi beklager de gener det medfører, vores teknikere arbejder på at udbedre fejlen hurtigst muligt.

Venlig hilsen
YouSee Fejlservice.

Opstået/Oprettet:   10.02.2011 19:30
Seneste opdatering: 11.02.2011 08:28
Forventet slut:     11.02.2011 12:00

Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
Kirsten_hen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2011 kl. 13:17
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Til orientering:
YouSee retter fejl.

Fejl er fundet, endelig udbedret her kl. 08:08

*****
Der er konstateret kortvarige frysninger af TV-signalet.Fejlretningen er igang sat.
I forbindelse med fejlretning kan forekomme kortvarige afbrydelser af signalet.
Vi kan desværre endnu ikke give tidshorisont for fejlretningen,typisk ligger fejlretningingstiden mellem 4-5 timer.

Vi beklager de gener det medfører, vores teknikere arbejder på at udbedre fejlen hurtigst muligt.

Venlig hilsen
YouSee Fejlservice.

Opstået/Oprettet:   10.02.2011 19:30
Seneste opdatering: 11.02.2011 08:28
Forventet slut:     11.02.2011 12:00


Nope, fejl IKKE rettet - heller ikke kl. 12. Så vidt jeg kan se, skyldes fejlen svagt signal generelt. Fejlen forekommer både på tv med og uden boks.


Redigeret af Kirsten_hen - 11-Februar-2011 kl. 13:20
Bedste hilsner

Kirsten

Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2011 kl. 14:14
Oprindeligt skrevet af Kirsten_hen Kirsten_hen skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Til orientering:
YouSee retter fejl.

Fejl er fundet, endelig udbedret her kl. 08:08

*****
Der er konstateret kortvarige frysninger af TV-signalet.Fejlretningen er igang sat.
I forbindelse med fejlretning kan forekomme kortvarige afbrydelser af signalet.
Vi kan desværre endnu ikke give tidshorisont for fejlretningen,typisk ligger fejlretningingstiden mellem 4-5 timer.

Vi beklager de gener det medfører, vores teknikere arbejder på at udbedre fejlen hurtigst muligt.

Venlig hilsen
YouSee Fejlservice.

Opstået/Oprettet:   10.02.2011 19:30
Seneste opdatering: 11.02.2011 08:28
Forventet slut:     11.02.2011 12:00


Nope, fejl IKKE rettet - heller ikke kl. 12. Så vidt jeg kan se, skyldes fejlen svagt signal generelt. Fejlen forekommer både på tv med og uden boks.
Jo, den omtalte fejl er rettet. Der er opstået en ny fejl:
Der kan i hele landt opstå periodiske afbrydelser af TV-signalet. Alle kanaler pånær DR1, DR2 og TV2 samt Regional programmer vil være ramt.

Der kan både opstå helt sort skærm eller forstyrrelser i billedet. Forstyrrelserne kan opleves som hak eller frys i billedet.

YouSee er klar over problemet og arbejder på fuld kraft med at få løst fejlen. Denne driftinfo vil blive opdateret så snart, vi har en løsning klar.

Opstået/Oprettet:   11.02.2011 08:00
Seneste opdatering: 11.02.2011 13:46
Forventet slut:     Ukendt

Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu