recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD TV Live - Problemer med lyd der lagger?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWD TV Live - Problemer med lyd der lagger?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Insaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 395
Direkte link til dette indlæg Emne: WD TV Live - Problemer med lyd der lagger?
    Sendt: 12-Februar-2011 kl. 13:26
Hej alle,

Min WD TV er inden for de sidste par uger pludselig begyndt at lagge når jeg afspiller .mkv eller .iso filer. Ofte forsvinder lyden bare et brøkdel af et sekund periodisk, andre gange er lyden stortset så laggy at den er ikke-eksisterende. Skal siges at jeg køre med uofficiel firmware, så jeg troede at det var det, der var årsagen, men nu har jeg prøvet at downgrade til officiel firmware og problemet er stadig tilstede. Af og til hjælper det hvis jeg hard rebooter enheden, men så opstår problemet igen efter lidt tid (halv time til en time).
Skal siges at der ikke er problemer når jeg afspiller fra youtube eller musik. Jeg troede så det måske var min Synology DS107+ der kørte for mange processes og derfor ikke kunne trække HD materiale, men det er ikke tilfældet, da lyd problemet også opstår fra ekstern harddisk.

Har I nogen som helst anelse om hvad der er galt?

Skal siges at WD TV Live er tilsluttet til mit Panasonic PV70 via HDMI og til min Marantz SR5500 receiver via optisk kabel.

Mange tak.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu