recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - phillips 37pf9830
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketphillips 37pf9830

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PeterRS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Emne: phillips 37pf9830
    Sendt: 03-Februar-2006 kl. 00:28
http://dk.kelkoo.com/b/a/sbs/dk/television/keyword/37pf9 830/127301.html 127301.html

den ene butik der sælger det til 6000kr mindre end de andre, er der nogen der har købt derfra eller har andre erfaringer med dem?  Virker næsten til at være for godt til at være sandt. Gætter på at et sådant fjernsyn gerne skulle opfylde de fleste krav man kunne stille til et LCD fjernsyn. Hvis der for eksempel ønskedes udgang fra PC til TV, men skærmen (PC)  ikke kunne gå højt nok op, ville det så være muligt at vælge 1600x900, da dette giver det samme forhold som 1920x1080?

*edit* prøvede at oprette adressen som link, men det blev en anelse for teknisk for mig..


Redigeret af PeterRS
Det kan godt være jeg spørger dumt, men til gengæld har jeg absolut ingen anelse om noget :p
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9328
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2006 kl. 09:09

Det er jo en super pris ca 21k. Så det kunne godt lyde som fusk.

Den almindelige ca pris er ca 23k i øjeblikket når man snakker udenlandske web-shops. Så alt under lyder næsten for godt.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu