recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG 42PX5R Plasma TV 106cm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG 42PX5R Plasma TV 106cm

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
halvautomat Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Emne: LG 42PX5R Plasma TV 106cm
    Sendt: 11-Februar-2006 kl. 00:32

Hej

Jeg er på jagt efter et fladskærmstv, og synes at jeg nu har kredset mig ind på dette tv. Er der noget på dette forum som kender det og kan sige godt eller skidt om produktet?

Jeg kan se at man kan købe det til lige under  2.000 EUR i Tyskland - er der nogen steder i DK som matcher denne pris??

Evt er der andre som er interesseret i at købe dette tv - måske kunne vi lave et samkøb /bestille det hos eks Fleggaard ved den tyske grænse. Efterskrift... Fleggaard fører ikke dette udmærkede produkt



Redigeret af halvautomat
Til top
halvautomat Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2006 kl. 16:00
Hmm - 102 der har set indlæget - men ingen som ved noget som helst
Til top
Splifen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 152
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2006 kl. 17:57
Du kan købe mit når det engang kommer tilbage fra service
Det kan jo smutte det skidt og det gjorde det så..
Til top
vipmlo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 830
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2006 kl. 18:05

Jeg kan kun bekræfte at det er en super plasma som jeg er meget glad for. 

Hvis ikke du har lagt mærke til det, så er den på fælleskøbet igen http://www.recordere.dk/artikler/anmviewer.asp?a=725&z=1 3

Og ja det er dyrere end din tyske pris, men så er der jo også dansk garanti. En ting jeg (og mange andre) synes er vigtigt på et så dyrt køb. Det er jo heller ikke sådan lige at komme afsted med en 42".

 

Til top
Splifen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 152
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2006 kl. 19:34

Ja jeg kan godt stå inde for at jeg er glad for at jeg har valgt et tv med dansk garanti. Men det hjælper bare ikke når en del af de reservedele de r skal til er i restorder, jeg har ventet over en mdr. på at få mit tv retur....så må jeg sgu have lov til at sige røv..sur røv

men det er et super fedt tv ....når det virker



Redigeret af Splifen
Det kan jo smutte det skidt og det gjorde det så..
Til top
halvautomat Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2006 kl. 09:29

Tak for svarene ....

Hvad er forskellen på Tysk og dansk garanti er det 1 år i Tyskland og 2 år i DK???

Jeg synes at op mod 5.000 kr. er meget at betale for en større garanti - jeg ville ikke være ked af at køre til Tyskland for at hente tvet selv - så ved man da hvordan den er transporteret det sidste stykke

 



Redigeret af halvautomat
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2006 kl. 11:46

Oprindeligt skrevet af halvautomat halvautomat skrev:

Hvad er forskellen på Tysk og dansk garanti er det 1 år i Tyskland og 2 år i DK???

Nej, det er 2 år begge steder.

Så forskellen er mere, at der gælder andre regler for pixelgarantier hvor Norden typisk har bedre garantier end Tyskland. Og købes det i Danmark, vil det blive afhentet i tilfælde af fejl.

Oprindeligt skrevet af halvautomat halvautomat skrev:

Jeg synes at op mod 5.000 kr. er meget at betale for en større garanti - jeg ville ikke være ked af at køre til Tyskland for at hente tvet selv - så ved man da hvordan den er transporteret det sidste stykke

Men der er næppe 5000 kr. i forskel, imellem en almindelig tysk butik og en dansk netbutik - på en LG PX5.

På fælleskøb her, kan du lige nu få en PX5 for blot 19.999,- incl. levering og vægbeslag (værdi kr 900) - og dette med dansk garanti hvor det afhentes hos dig i tilfælde af fejl.

Men hvis du henter selv, så husk at køre derned i en kassevogn. Skærmen skal transporteres opretstående, og kassen er for stor til at være inde i en almindelig bil

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu