recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3126 meget langsom reaktionstid
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket3126 meget langsom reaktionstid

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2011 kl. 08:13
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

 
Lige et spørgsmål til jer der har problemerne - er det den nyere (320GB)
 


Ja min er en 320gb, det er først indenfor den sidste måneds tid at det er begyndt hos mig.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6989
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2011 kl. 09:33
ja min er også 320gb   men den har kørt fint efter genstart....
Til top
brr_dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 25-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 278
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2011 kl. 09:55
Min har også problemer - er dog 160 GB versionen.
Til top
obdrup Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2011 kl. 11:36
Min er den gamle med 160 GB.
Jeg har dog ikke haft problemet i en lille uges tid nu.
 
Morten
Til top
larsvj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: DK-2830
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2011 kl. 20:45
160 GB & en del genstarter rigere i den senere tid - lige før den får betegnelsen Slamsung bæst

Redigeret af larsvj - 20-April-2011 kl. 20:46
* Sony KDL-46WE5W * OPPO BDP-83SE * YouSee Boxe * Yamaha RX-A1010 *
* Center: D A T HjemmeFusk * Front: Beolab 3 * Bag: JBL One *
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2011 kl. 20:57
Så var den der igen i dag, først blev den frygteligt langsom dernæst frøs den fast på en sort skærm under kanalskift - lyden kørte dog videre i baggrunden.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2011 kl. 21:12
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

ja min er også 320gb   men den har kørt fint efter genstart....
Lige præcis, det løste også mit problem med en 320 GB udgaveTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
John_S Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-April-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2011 kl. 00:21
Jeg har også haft problemer med meget langsom reaktionstid den sidste måneds tid - har en 320GB version. Har nu deaktiveret det indbyggede kabelmodem, så kører den igen. Vil ændre til WIFI dongle når boksen har kørt stabilt en uges tid uden internet forbindelse.
John  
Til top
runeks Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Januar-2011
Status: Offline
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2011 kl. 18:32
Jeg har ogå oplevet dette problem med 160 GB versionen af YouSee boksen. Det er dog fikset med en genstart af boksen, men hvis det begynder at blive nødvendigt at genstarte hver dag er det da et problem.

Jeg lavede desuden en optagelse her i morges, faktisk to optagelser, inden jeg havde genstartede boksen, og de er begge ubrugelige. Når jeg afspiller dem nu her - både før og efter jeg har genstartet boksen - hakker de enormt, og det er som om videoen og lyden skipper frem adskillige sekunder konstant. Som om boksen har prøvet at optage/lave et capture af det video stream der kommer ind, men ikke har kunnet følge med fordi den ikke har haft tilstrækkelige ressourcer (RAM/CPU?).
Lyder som en fejl i et af programmerne på boksen. Enten i form af et memory leak som gør at boksen til sidst ikke har RAM nok at bruge til de normale programmer der sørger for optagelse osv., eller også et uendeligt loop i et program der æder CPU tid/kraft.

Findes der eventuelt nogle YouSee piloter herinde, der har mere direkte kontakt med YouSee's softwareudviklingsteam, som kan videregive dette? Lyder ikke ligefrem som et enkeltstående problem.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6989
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2011 kl. 18:33
Yousee har fået info fra denne tråd   og kikker på sagen
Til top
runeks Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Januar-2011
Status: Offline
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2011 kl. 18:35
Cool. Tak YouSee.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu