recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vurdering af KT-radio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVurdering af KT-radio

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tww Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-April-2011
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Emne: Vurdering af KT-radio
    Sendt: 19-Maj-2011 kl. 12:05

Hej,

Jeg har læst nogle dårlige oplevelser mht service hos KT-radio på Vesterbrogade i Kbh.
Men kan også se, at der er flere herinde der har været til nogle arrangementer og lyder yderst tilfredse med butikken og personalet.
 
Jeg ville gerne høre nogle kommentarer fra folks oplevelser, der har handlet i den pågældende butik...
 
Er I tilfredse med service, rådgivning etc.?
Er det et ok sted at handle hifi eller skal man hellere finde et andet sted?
Til top
rapsacdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 633
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2011 kl. 12:12
Jeg har (desværre) aldrig lagt nogen penge hos dem, men de gange jeg har været der og kigge har det været en virkelig venlig og kompetent ekspedient der har taget imod mig.

Grunden til, at jeg ikke har købt varer hos dem, er at min lokale forhandler- sommer as og milo radio (samt selvfølgelig internetforhandler)- har været i stand til, at sælge mig det jeg manglede til en god pris. Og selvfølgelig også med en dertil god service.
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2011 kl. 13:47
Jeg har haft lagt penge der for mange år siden. I slutning af 90'erne arbejdede jeg i en butik lige overfor KT Radio. Jeg handlede dengng mest Ice til Bilen. God service, kompentente medarbejdere og aldrig problemer...men der er så også snart 15 år siden.
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu