recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Airport Express
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAirport Express

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cbr308 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 28-Marts-2009
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Airport Express
    Sendt: 20-Maj-2011 kl. 19:54
Jeg har et problem med min airport express "som måske kan løses"

Jeg har en airport express 1 koblet til min ruter for at varetage den trådløse del af mit netværk.
Og en anden airport express 2 koblet til mit anlæg i et andet rum som airtunes dvs den ikke er koblet til ruteren.

Problemet er jeg er nødt til at oprette et nyt netværk på den der er koblet til anlæget, det medfører så, når
jeg skal afspille musik, skal jeg skifte netværk på min Iphone og er så ikke på nettet.

Kan man man koble express 2 op til express 1 således man kan vælge express 2 som airtunes mens man stadig er på det netværk (internet) der ligger på express 1 ?

Ved ikke om ovenstående er volapyk men er lidt pc/mac mongol.

På forhånd tak
Til top
sphinxdk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-April-2007
Sted: Horsens,Denmark
Status: Offline
Point: 48
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2011 kl. 20:46
Hej 

Det kan du sagtens. du skal under opsætningen vælge at du vil udvide et eksisterende netværk... indstille som en "bro forbindelse" hedder det vist... Jeg har ikke mulighed for at tjekke det nøjagtige menupunkt du gør det i lige nu, da jeg ikke har min computer ved mig... men det er vist til at finde inde i airport værktøjet...

Du må lige sige til hvis ikke du kan finde det, så skal jeg undersøge det nærmere lidt senere..


Redigeret af sphinxdk - 20-Maj-2011 kl. 20:51
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu