recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BeoLab 8000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBeoLab 8000

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
The Math Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-Februar-2008
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Emne: BeoLab 8000
    Sendt: 31-Maj-2011 kl. 15:24
Jeg er en glad bruger af sonos, som jeg bruger i min stue (BeoLab 8000), kontor (Beolab 3) og køkkenet (BeoLab 3500).

I min stue hvor mine BeoLab 8000 står, har jeg også mit pioneer TV. Jeg bruger primært mine BL 8000 til at høre musik fra min sonos.
Jeg kan få lyden fra tv'et ud i mine BL 8000 højtalere hvis jeg vælger indput "TV" i mit sonos. Dette skal gøres via min sonos app, på enten min mac eller iphone og kan ikke gøres ved at sende en IR, som jeg ville ønske man kunne.

Jeg bruger Beo5 fjernbetjening med Lintronic, som gør, at jeg kan kode min Beo5 fjernbetjening som jeg har lyst til.


MIT ØNSKE:
Ønsker at finde en LILLE "forstærker", som sådan set bare skal skrue op og ned for lyden på mine aktive BL 8000, og som har 2 indgange (Sonos og TV). Forstærkeren skal kunne betjenes via IR, så jeg kan styre volumen via min Beo5. 
En løsning kunne også være, hvis man kan få TV i dag, som har PreOUT, så jeg kan styre volumen vi det, og selvfølgelig har en indgang til min sonos?

Bemærk at forstærkeren skal lille, da jeg har et MEGET lille TV rack. Derfor køber jeg ikke bare en brugt NAD forstærker med Pre Out, eller en brugt B&O forstærker, som ikke ville være for grim at hænge op.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu