recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - boxee box spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketboxee box spørgsmål

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 795
Direkte link til dette indlæg Emne: boxee box spørgsmål
    Sendt: 20-Juni-2011 kl. 20:30
Hej jeg overvejet meget at købe en boxee box. har nu rodet en del med det på min macbook, og jeg kan godt lide menuerne og måden film og serier bliver vist. Og at man kan se webtv på den.

Men jeg har ingen nas server, så jeg ville købe en ekstern harddisk og sætte til boxen, Men kan man så overføre filer fra ens pc over til den eksterne som sidder i boxee uden at skulle tage boxen ud af boxee box, altså lidt som en nætværksharddisk?
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 795
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2011 kl. 08:03
har lige et spørgsmål mere.. 

Kan man få boxee box til automatisk og vælge danske undertekster hvis de er i filen blandt andre? da jeg har alle undertekster med i mine rip. kan ikke få den til det, i boxee på mac.
Til top
hitolaus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-December-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 75
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2011 kl. 09:08
Du skal være opmærksom på, at UI oplevelsen på Boxee Box er ret forskellig fra det du er vant til på din Mac. Mac/PC udgaven kører stadig version 0.9, mens Boxee Box'en er oppe i version 1.1.
Det er en smagsag om man synes at v1.1 er en forbedring. Der er mange der er stærk utilfredse, jeg synes dog v1.1 er en stor forbedring.

Men til dine spørgsmål:
1. Ja, du kan godt få en Boxee Box til at fungere som en NAS, ved at sætte en USB disk til den. Du skal bare aktivere Enable Windows File Sharing på boxen.
2. Jeg ved ikke om du automatisk kan vælge danske undertekster. Jeg synes (men er ikke sikker) at have set en bugreport om problemer med at automatisk vælge franske. Men det er jo ret let at vælge andre undertekter under playback.

Jakob Hilarius Nielsen
Mine Plex Plugins: DR-TV, TV3Play
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1829
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2011 kl. 10:03
Den har "kun" 100 Mb LAN, så det vil tage en krig at overføre en alm. 4Gb film.
 
Bruger du trådløs vil det tage endnu længere. Det er nemmere at flytte USB harddisken til computeren.
 
 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu