recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket 5.1 system til max 2.500 ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilket 5.1 system til max 2.500 ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jonasnielsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Juni-2011
Status: Offline
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilket 5.1 system til max 2.500 ?
    Sendt: 26-Juni-2011 kl. 00:32

hej allesammen :)

Jeg skal købe et nyt 5.1 system, og er kommet meget i tvivl om hvad jeg skal vælge. Egentlig vil jeg bare finde det bedst mulige til max 2.500. Det er overhovedet ikke noget krav at der skal være nogen Blu-ray afspiller indbygget, da jeg alligevel skal køre det hele over en computer, så det er kun et meget lille plus. 

Jeg har faktisk forudbestilt dette Pioneer sæt hos ElGiganten, da det umiddelbart var det bedste jeg kunne finde, eftersom at det er sat ned fra 5.000 til 2.500 og at det har 1100 Watt. 

Men jeg har også kigget på Logitech nye afløser til deres meget populære Z-5500:Z906 som også ligger omkring 2.500. Det har halvt så mange Watt, men noget siger mig at det vil være mindst lige så godt til film og spil alligevel? 

Er virkelig i tvivl, så jeg håber meget på at i har nogle erfaringer med nogle af sættene eller at i kan sætte en finger på noget som trækker mod den ene eller den anden. Jeg er også meget åben over for et helt 3. eller 4. alternativ!

Skal hente det på onsdag, så håber på nogle hurtige svar :)
På forhånd tak! 

Til top
jonasnielsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Juni-2011
Status: Offline
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2011 kl. 00:58
Undskyld forkerte kategori! 


Beklager!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu