recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer højtalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer højtalere

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
resurrection Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer højtalere
    Sendt: 27-Maj-2004 kl. 00:28

Har nogen af brugerne erfaringer med Pioneer's højtalere er jeg meget interesseret i at høre jeres kommentarer. Jeg er nem'lig meget interesseret i deres S-V710-III højtalersæt, som har fået en ganske fin anmeldelse på hifi4all.dk, men jeg vil gerne høre meninger fra "slut-brugere". Alternativt har Sony lige lanceret et surround-sæt, SA-VS700ED, som bl.a. har indbygget aktiv sub i fronthøjtalerne (gulvhøjtalere) - til surround er de MEGET gode, men jeg har ikke hørt dem spille alm. stereo endnu. De er tæt på at vippe Pioneer's sæt af pinden.

/Martin

Til top
Jesperi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 28-November-2003
Status: Offline
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2004 kl. 11:24

Hej Martin,

Jeg kender ikke Pioneer's højtalere - men jeg har selv Sony's SA-VS700ED. Jeg har aldrig før haft højtalere i sådan en klasse - så jeg kan desværre ikke give dig nogen fornuftig sammenligning. Som du siger lyder de temmelig godt til Surround.  Jeg bruger dem også til almindelig stereo men efter min menning lyder stereo ikke særlig interessant når man med f.eks. in Dolby Prologic II decoder kan give lidt surround fornemmelser til gamle stereo optagelser (f.eks. synes jeg højtalerne har pustet helt nyt liv i min gamle favorit Pink Floyd's the Final Cut!). Derfor har jeg næsten altid prologic decoderen slået til. Men jeg ved at hvis du virkelig har evner til at lytte til detaljerne i musikken (hvilket jeg ikke rigtig har... endnu!) er en sådan dekoder sikkert hærværk til dit øre.

-Jesper 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu