recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nad c275 special version??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nad c275 special version??

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Arvid Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-August-2006
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Arvid Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nad c275 special version??
    Sendt: 17-Juli-2011 kl. 08:22
Hejsa,

Hifiklubben har lavet en special version af nad c275 effekten, som de sælger for 600kr mere. De siger det er deres egne teknikere, der laver noget inden i, men hvad er det egentligt der laves?

De skriver selv: "For problemfri auto tænd/sluk funktion sammen med Sonos ZonePlayer ZP90 skal du vælge specialversionen af C275BEE."

Grunden til jeg spørger, er at jeg overvejer at købe effekten brugt og derfor gerne ville vide om man efterfølgende selv (eller en anden tekniker) kan lave den til "special version", så den bliver betjeningsfri med zp90.
< ="utf-8">
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2011 kl. 18:33
Det er dens "auto on/off" funktion som er modificeret til at virker sammen med sonos. Du kan jo altid indlevere en brugt 275 til hifiklubben til modif.
Til top
phcphc Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér phcphc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2012 kl. 10:23
Jeg har lige fået modificeret 2 stk. 275bee hos hifiklubben. Det kostede kr. 500,- pr stk inkl forsendelse.
Virker perfekt. Tænder med det samme jeg starter et nummer. Slukker efter 10-20 minutter når musikken stoppes. I'm happy!

Peter
Sonos med 6 zoner, 2 CR100 controllere, 2 CR 200 controllere + iPod touch og iPad.
2 Sonos zoner tilsluttet NAD C275BEE med auto on/off.

8,4 millioner tracks på controlleren.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu