recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Google tv boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Google tv boks

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Google tv boks
    Sendt: 01-Juni-2012 kl. 20:57
OVervejer lidt om man skulle prøve sådan en boks som den her, da jeg på den måde vil kunne surfe ordenligt på mit tv og som jeg kan læse også bruge den til at læse mine dvd iso filer og på den måde udskifte min A.C ryan mini.
 
Nogen der kender til sådanne bokse?
 


Redigeret af aerik - 01-Juni-2012 kl. 20:58
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 21:06

er ment som alternativ til at købe en pc, da denne står for udskiftning og jeg ikke bruger den til andet end at surfe let.

Til top
pakedskeezer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juli-2012
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pakedskeezer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2012 kl. 03:17
Hej Aerik

Jeg har selv kigget på et Android basseret smart-tv-boks, og da jeg søgte efter kom jeg frem til et produkt der hedder Equiso, den kan det samme som den du linker til og har så også en langt federe fjernbetjening (syntes jeg selv ;) ), end den der følger med den anden der. Plus at Equiso kommer med Android 4.0, mens den anden har (den lidt forældet) Android version 2.3.

Jeg har ihvertfald bestilt en ;)

Hilsen
Danny B 
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2012 kl. 06:44
Lyder spændende, du må gerne give lyd når du har fået den og prøvet den.
Tænker lidt om det er muligt at bruge mus?
Til top
pakedskeezer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juli-2012
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pakedskeezer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2012 kl. 15:42
Vil jeg gøre :)
Altså, selve fjernbetjeningen har lidt samme funktion som en Wii kontroller (uden den der sensor til wii'en). Men der er en plug 'n play usb port i, så man skulle kunne slutte en mus til (eller tastetur, webcam, usb stick m.m.) 
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2012 kl. 16:27
Lyder 100% som det jeg mangler, men vil gerne lige hører lidt mere, har efterhånden for mange gange købt lige ved og næsten tingen
Til top
Kermode Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-November-2008
Status: Offline
Point: 221
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kermode Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2012 kl. 23:10
Oprindeligt skrevet af pakedskeezer pakedskeezer skrev:

Hej Aerik

Jeg har selv kigget på et Android basseret smart-tv-boks, og da jeg søgte efter kom jeg frem til et produkt der hedder Equiso, den kan det samme som den du linker til og har så også en langt federe fjernbetjening (syntes jeg selv ;) ), end den der følger med den anden der. Plus at Equiso kommer med Android 4.0, mens den anden har (den lidt forældet) Android version 2.3.

Jeg har ihvertfald bestilt en ;)


Men som et kickstarter project som først afsluttes i dag går der jo nemt et år eller mere før de (måske) får lavet en hardware dims.

Men det er klart et krav skal være 4.0,. lovlig adgang til googles marked og en hurtig processor, især nu hvor XBMC kommer til Android også.

Til top
pakedskeezer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juli-2012
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pakedskeezer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2012 kl. 00:19
Den jeg har bestilt står til at skulle sendes til oktober, men ja man kan være uheldig at den først kommer en hel del senere end de har lovet. Unhappy

Redigeret af pakedskeezer - 28-Juli-2012 kl. 00:19
Til top
Kermode Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-November-2008
Status: Offline
Point: 221
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kermode Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2012 kl. 23:23
Nå, men 1/9 skrev de at de regnede med at sende den om en 2-3 uger - så nu er den måske lige på trapperne. Bliver spændende at høre hvordan den virker :)

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2012 kl. 07:04
Kunne være lækkert st hører om, se billeder osv af. Hvad måtte du slippe i alt?
Til top
pakedskeezer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juli-2012
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pakedskeezer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2012 kl. 18:55
Glæder mig også som et lille barn til juleaften :P
Men da det er PRO udgaven jeg har bestilt må jeg vente til oktober til at den bliver sendt, plus fragt-tid og muligvis told. :/ Så regner med at have den i slutningen af november.
Mener jeg gav omkring 650kr for den, og hvis de "dumme" toldere tager den, kommer prisen op på lidt over 800kr.
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2012 kl. 19:11
helt klart spændende det der, glæder mig til at høre mere om den
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu