recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gratis TV fra Boxer - hvornår ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGratis TV fra Boxer - hvornår ?

 Besvar Besvar Side  <1 891011>
Forfatter
Besked
Ophørt Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Nord Falster
Status: Offline
Point: 1196
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2011 kl. 19:57
jaja som du vil.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19245
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2011 kl. 19:58
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

jaja som du vil.


Nej, jeg glemte lige. Falster er Boxer-super-sende-land. Lige der har de forhøjet bitraten til det doppelte.......... :-)

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2011 kl. 20:09
Oprindeligt skrevet af jugglerq jugglerq skrev:

" fald lige ned Otto "Ouch

det er ikke alle indlæg i denne tråd der bliver skrevet, som der har noget med dig og dine nørdede diskussioner at gøre. Mit indlæg i denne tråd var et input som du åbenbart ikke kunne bruge til noget. " og hvad så " men det kunne da være at andre med Boxer tv kunne, denne tråd startede med at tråd starter glædede sig til at se hvor god / dårlig billed kvaliteten hos boxer er, men guds nåde trøste den som ser Boxer tv, faktisk syntes at Boxer tv er ok, hvilket flere brugere faktisk er overrasket over at Boxer tv er i denne tråd, men så er det øjnene eller som en anden skriver hjernen det er galt med. Det nytter ikke at for enhver pris at du vil ændre brugeres opfattelse af, hvordan man oplever billede og lyd. Det er meget individuelt. det kan godt være at du føler at tråden er din personligt og at du har ret til drage mit indlæg ind i din diskussion med T-Duck men den debat vil jeg slet ikke deltage i, jeg vil sige at der er andre end jeg i denne tråd der har prøvet at komme med oplevelser angående Boxer tv, men de er fuldstændigt faldet til jorden på grund at jeres diskussion der bliver ved og ved øvThumbs Down 

 
Jeg beklager meget hvis jeg har trådt dig over tæerne. Jeg forsøger blot at oplyse. Det kan godt være at min tone blev hårdere end hensigtsmæssigt, det undskylder jeg. Jeg forsøger bare at gøre opmærksom på, at blot fordi man ikke kan se noget, betyder ikke at det ikke eksisterer - uanset hvor mange der så oplever at der ikke er forskel.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2011 kl. 20:18
 
 
 
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Synes det er surt i oplever dårlig billede. For det gør vi ikke her nede på falster
 
 Nu vrøvler du vist temmelig meget, der udsendes jo med samme kvalitet, rettere mangel på kvalitet, fra alle sendere i landet. Resultatet er det samme, Boxer er ganske elendig med kvaliteten. Sammenlign nu venligst med den kvalitet der sendes med fra Tyskland, der er en klar forskel.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2011 kl. 20:19
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Mit første indlæg var os kun om hvordan jeg oplever cd vs boxer. Men det er som om Otto ser rødt hver gang han ser indlæg fra mig
 
Det er noget du har misforstået. Jeg ser rødt når folk nægter at tage imod faktuelle argumenter. Dem der har fulgt mine indlæg igennem tiden, vil vide at jeg reagerer på dén slags, uanset hvem der kommer med det. Hvis du føler dig forfulgt, så er det ganske enkelt fordi du tilfældigvis har skrevet en del ting som jeg er uenig i, og samtidig pure nægter at tage imod enhver form for saglig argumentation.
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 815
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2011 kl. 21:53
Der er da ingen grund til at skælde anden ud,bare fordi han ikke kan se forskel.Jeg har SONY skærme i min lejlighed og i min kolonihave,og jeg kan godt se forskel med mine 58 år unge øjne Geek I mit tilfælde er der ingen tvivl om,og nu da vi kan se de gratis kanaler,at der er forskel på You see (som jeg har i min leglighed) og så her i haven med Boxer.Jeg syntes Boxer er bedre end jeg troede det ville være,men i må selv gætte jer til,hvad jeg helst vil se på.
    carsten
Til top
miaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Maj-2006
Status: Offline
Point: 467
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2011 kl. 22:11
Det vel ikke så svært at regne ud at der er forskel!,Tager man en dvd på 4,4gb og
reencoder den med Divx til 600-700 mb hvad sker der,Ja billedekvalliteten daler,
Og divx  er vel Mpeg4 som er det format Boxer sender i,Og kan let selv se forskel,
Som om billedet bliver mere tåget eller sløret.
Og blive ved at påstå at man ikke kan se forskel er vist mere stædighed en sandheden.Thumbs Up
For selvfølgelig er der forskel lige meget hvad tv man bruger.


Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2011 kl. 07:16
Oprindeligt skrevet af CARS10 CARS10 skrev:

Der er da ingen grund til at skælde anden ud,bare fordi han ikke kan se forskel.
 
Det synes jeg altså heller ikke der er nogen der gør. Der skældes ud, fordi nogle ud fra at de ikke kan se forskel, sætter spørgsmålstegn ved at andre kan.
Til top
Ophørt Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Nord Falster
Status: Offline
Point: 1196
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2011 kl. 08:11
Otte jeg datter ingen spørgsmålstegn. Jeg tror på når i siger i har dårlig billede kvalitet. Men der bliver sat spørgsmålstegn ved mig
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2011 kl. 08:37
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Otte jeg datter ingen spørgsmålstegn. Jeg tror på når i siger i har dårlig billede kvalitet. Men der bliver sat spørgsmålstegn ved mig
 
Det er simpelthen ikke rigtigt. For det første, så er dit indlæg nummer to i dén her tråd:
 
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Tbc1: så er dit signal til dtt ikke så godt. For mit pixelere slet ikke. Så du må ha' sat antennen dårlig eller også har du skidt signal
 
Ergo: Du sætter spørgsmålstegn ved TBC1's oplevelse.
 
For det andet: Der bliver IKKE sat spørgsmålstegn ved dig og din oplevelse, som vi har forsøgt at forklare dig MANGE gange. Vi TROR på at du ikke oplever en forskel. Dét vi sætter spørgsmålstegn ved, er din påstand om at hvis andre KAN se forskel, så er det fordi der er noget galt med deres setup.
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2011 kl. 16:59
Kvalitetsforskel imellem Ramasjang og et par andre analoge kanaler her i Aarhus. Men ingen kan aabenbart raabe Antenneforeningen op herom.
Så mange mener vel kvaliteten er OK, og at dette så også gælder Boxer Digitalt kommer lidt bag på mig. At Boxer kan slippe godt herfra ! 
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2011 kl. 17:03
 
 Der er sikkert ingen  der har tænkt nok på det, og har regnet med, at kvantitet vil opveje kvalitet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 891011>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu