recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hacket.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hacket.

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
pnhh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Lystrup
Status: Offline
Point: 870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnhh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hacket.
    Sendt: 09-September-2023 kl. 08:40
Er blevet hacket på facebook. Har ændret koden på pc. Men jeg kan ikke ændre koden på min mobil.
 
 Hvordan gør jeg det.

Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 2A3. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Fyne Audio F502
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2023 kl. 17:26
Nååå. Den telefon.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2023 kl. 17:39
Når man ændrer koden på computer, er det så ikke bare at logge ud, på los mobilos, og så blot logge ind igen, med den nye kode?

Ved selvfølgelig ikke, om det er gældende, når det er efter hackning.......


Redigeret af mnielsen - 09-September-2023 kl. 17:40
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
pnhh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Lystrup
Status: Offline
Point: 870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnhh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2023 kl. 18:18
Når jeg logger ud på mobilen.

 Logger den ind igen uden at jeg skal bruge kode.

 Har ændret kode på pc. 
Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 2A3. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Fyne Audio F502
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2023 kl. 18:36
Så ændre din adgangskode i indstillingerne på telefonen eller slet din adgangskode.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2023 kl. 20:48
Oprindeligt skrevet af pnhh pnhh skrev:

Når jeg logger ud på mobilen.

 Logger den ind igen uden at jeg skal bruge kode.

 Har ændret kode på pc. 
så hvad er problemet ?
Den må jo have synkroniseret det nye kodeord til din mobil.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2023 kl. 20:53
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af pnhh pnhh skrev:

Når jeg logger ud på mobilen.

 Logger den ind igen uden at jeg skal bruge kode.

 Har ændret kode på pc. 
så hvad er problemet ?
Den må jo have synkroniseret det nye kodeord til din mobil.

Ha-ha! Hvem havde tænkt på det? Men, bør den logge ind igen af sig selv, når nu man logger ud? Det synes jeg, lyder underligt. Synkronisering, eller ej.
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
hoejfed Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Oktober-2017
Sted: hjemme
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hoejfed Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2023 kl. 17:34
er det en telefon med drejeskive ? det kan nemlig være ret svært at ændre koden på lige den type 😂, men igen , vi må i gemmerne og finde krystalkuglen frem når det skal holdes hemmeligt hvilken tlf det er.
Til top
Tom-H Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2017
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tom-H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2023 kl. 03:35
Nej hvis du har logget helt ud i appen på mobilen så burde den ikke selv logge ind igen. Så det lyder mystisk.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2023 kl. 06:28
Oprindeligt skrevet af Tom-H Tom-H skrev:

Nej hvis du har logget helt ud i appen på mobilen så burde den ikke selv logge ind igen. Så det lyder mystisk.

Ja - som om, hackeren stadig har sit faste greb om skidtet...
Kan man i Facebook-indstillingerne, fx i "Kontoindstillinger", "Adgangskode" og sikkerhed", "Her er du logget på", logge andre enheder af? Eller, skal man så have en Facebook-app på computeren for at kunne gøre det?
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2023 kl. 06:44
Oprindeligt skrevet af pnhh pnhh skrev:

Er blevet hacket på facebook. Har ændret koden på pc. Men jeg kan ikke ændre koden på min mobil.
 
 Hvordan gør jeg det.

Hvorfor tror du at du er blevet hacket?
Hvordan er du blevet hacket?
Er din facebook konto blevet overtaget af en hacker?
Hvis din facebook konto er blevet overtaget af en hacker, så har du jo ikke adgang til at ændre koden!

Du skriver at du har ændret koden på din pc, er det din facebook konto kode du har ændret, eller er det din pc's kode?
Mvh Jesper
Til top
pnhh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Lystrup
Status: Offline
Point: 870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnhh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2023 kl. 10:44
 Det hele er i orden nu. 
 
 Tak for hjælpen.

Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 2A3. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Fyne Audio F502
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu