recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony 525 vælger forkert indgang ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarmony 525 vælger forkert indgang ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-August-2006
Status: Offline
Point: 60
Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony 525 vælger forkert indgang ?
    Sendt: 03-Januar-2010 kl. 20:34
Hej

Jeg har gennem et års tid haft "glæde" af en Harmony 525. Det har drillet lidt ind imellem, men i det store og hele har jeg været tilfreds med den. Jeg bruger den primært sammen med Phillips TV 37PFL8404H/12 samt PACE250NV boks fra VIASAT (samt en HD optager fra Thomson som dog ikke er "inde" i Harmony'em p.t.).

Pludselig har Harmony'en svært ved at ramme den rigtige indgang, når jeg skifter fra en aktivitet (fx "se TV via DVB-T") til "se TV via VIASAT". 

SCART fra PACE boksen går til den indgang der hedder EXT1 på TVet (som det hele tiden har gjort), men som oftest vælger Harmony nu i stedet EXT2 (selvom opsætningen på Harmony'en tydeligt er sat til EXT1). Det hjælper ikke at bruge HELP funktionen på Harmony - den bliver hængende i EXT2.

Jeg har brugt hele dagen i dag til at forsøge at løse dette irriterende problem - men uden held, så derfor: er der nogen derude som har en idé.

På org. fjernbetjening vælges AV-indgang via SOURCE og så kørers med pil op eller pil ned frem til den indgang man ønsker.

Jeg har forsøgt at slette alt i Harmony'en og starte forfra uden held  

Hilsen Thorsen Cry
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu