recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony one hjælp søges. Afslut aktivitet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarmony one hjælp søges. Afslut aktivitet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony one hjælp søges. Afslut aktivitet
    Sendt: 26-August-2010 kl. 07:24
Aha, - så forstår jeg det bedre.
Til top
warfly Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 194
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2010 kl. 22:34
Jeg fik løst mit problem ved at vælge en afslutnings handling. Og lige for at følge op, forstærkeren skal netop være slukket ved "se tv", men skal være sat på den rigtige indgang inden den slukkes pga. HDMI pass through.
Jeg tror jeg er ved at lære den lidt kryptiske konfigurationssoftware at kende... ;o)
Til top
musicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 2149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2010 kl. 15:35
Oprindeligt skrevet af warfly warfly skrev:

Har købt harmony one, men har foreløbig ét problem med opsætning.

Når jeg skifter til se film aktivitet (min PS3) tænder den forstærker og slår input på forstærkeren over på PS3 HDMI.
Når jeg så senere skifter aktivitet til SE TV, slukker den forstærker. Men problemet er at forstækeren skal sættes over på den anden hdmi indgang (til min zaptor) inden den slukkes -eller kan jeg ikke se TV.
 
Hvordan sætter man det op ?
Først synes jeg, at du bør logge dig ind på din konto hos Logitech for lige at sikre, om forstærkeren nu også er blevet medtaget i aktiviteten "SE TV". Hvis den ikke er, har du så mulighed for at tilføje forstærkeren til aktiviteten, vælge korekt HDMI-indgang og derefter opdatete din Harmony One.
 
HVIS forstærkeren allerede er med i opsætningen af "SE TV" er det jo lidt underligt, hvis den så alligevel slukker. Men du vil i så fald sikkert kunne få Harmony'en til at tænde forstærkeren igen, ved at trykke på "Help"-tasten. Jeg har nemlig et lignende problem, hvor TV'et af én eller anden grund ikke kan finde ud af at blive stående på den samme HDMI-indgang, når der skiftes til en ny aktivitet. I stedet åbner TV'et så for en anden HDMI-indgang.
 
Men et lille tryk på "Help"-tasten, og fejlen er blevet korrigeret. Smile Man kan så blot frygte lidt for, om netop denne tast på remoten muligvis vil blive hurtigere slidt, end alle de andre? Wink


Redigeret af musicus - 25-August-2010 kl. 16:39
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X

2x Denon DVD-2930

2x Toshiba HD-XE1,

Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500

Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800

2x DVDO Edge
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2010 kl. 09:38
Oprindeligt skrevet af pfugl pfugl skrev:

Det rigtigste er vel at sørge for at aktiviteten Se Tv vælger den rigtige indgang på forstærkeren?
Kun brugbart, hvis der ikke skal/kan være andre aktiviteter mellem de to nævnte.
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2010 kl. 08:21
Det rigtigste er vel at sørge for at aktiviteten Se Tv vælger den rigtige indgang på forstærkeren?
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2010 kl. 19:21
Det er nok fordi der er noget HDMI pass-through på den kanal, så receiveren ikke skal være tændt for at se TV.

Det kan dog nemt løses, da du kan tilføje en afslutningshandling for aktiviteten (skiftet til HDMI indgangen) . Det gør du under "kontroller indstillingerne for aktiviteten".
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19226
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2010 kl. 18:34
Oprindeligt skrevet af warfly warfly skrev:

Når jeg så senere skifter aktivitet til SE TV, slukker den forstærker. Men problemet er at forstækeren skal sættes over på den anden hdmi indgang (til min zaptor) inden den slukkes -eller kan jeg ikke se TV.


Forstærkeren skal over på en indgang - og så slukkes?

Når først den er slukket, er det så ike lige meget, hvilken indgang den står på?

Ellers må det være noget med at lave en lille "tænd forstærker -> vælg indgang -> sluk forstærker) når man vælger "se tv".

Klaus
Til top
warfly Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 194
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2010 kl. 22:59

Har købt harmony one, men har foreløbig ét problem med opsætning.

Når jeg skifter til se film aktivitet (min PS3) tænder den forstærker og slår input på forstærkeren over på PS3 HDMI.
Når jeg så senere skifter aktivitet til SE TV, slukker den forstærker. Men problemet er at forstækeren skal sættes over på den anden hdmi indgang (til min zaptor) inden den slukkes -eller kan jeg ikke se TV.
 
Hvordan sætter man det op ?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu