recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony One vs Yousee box  ?? PROBLEM LØST !
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Harmony One vs Yousee box ?? PROBLEM LØST !

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
cinnober Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-August-2007
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cinnober Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony One vs Yousee box ?? PROBLEM LØST !
    Sendt: 04-April-2011 kl. 18:01
Jeg har købt en Logitech Harmony One men er ikke helt tilfreds ang. samspillet med Yousee box (Samsung SMT-H3126)

Problemet er at boxen ikke tændes/slukkes når jeg bruger funktiopnen "Se TV"  eller "Se DVD" (her skal den slukkes)


Alt andet (TV og surround reciever) tænder/slukker uden problem.

Hvis jeg så bruger "Help" funktionen så tænder/slukker boxen umiddelbart.

Det virker som om "Se TV" funktionen fejler lidt.

Jeg har prøvet at ændre på diverse indstillinger og søgt på nettet men har ikke fundet noget brugbart.
Jeg oplever osse at diverse funktioner fra Logitech´en ikke registreres af Yousee boxen....

Er der andre som oplever det samme med Yousee boxen ???
Jeg har lidt svært ved at finde ud af om det er boxen eller Logitech´en der "fejler"

Det ville jo være træls at ende ud med,at boxen skulle stå tændt hele tiden :(

Logitech´en skulle være opdateret på alle måder..(håber jeg)



Redigeret af cinnober - 03-April-2012 kl. 06:29
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2011 kl. 18:53
Bruger min one sammen med yousee boksen uden problemer.

Men du bør nok bruge en anden profil til yousee boksen.

Kan ikke lige huske hvilken jeg valgt, men med den virker det 100%

Prøv at søge efter den tåd
Til top
VC10 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Marts-2007
Status: Offline
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér VC10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2011 kl. 11:15
Du kan finde al hjælp til opsætning af YouSee boksen og Harmony One i denne tråd:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=52938&KW=harmony+one&PN=14&title=harmony-opstning-hdboks

Du skal bruge profilen for Samsung SMT-7020S og så efterfølgende tilføje alle koder fra den originale fjernbetjening.

Herefter virker det perfekt Thumbs Up
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2011 kl. 18:13
Hvad menes med   "alle koder er fra den originale fjernbetjening " ?
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2011 kl. 18:34
den skal lære alle de originale tryk   en efter en
Til top
cinnober Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-August-2007
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cinnober Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2011 kl. 22:45
Satme om jeg snart gider bruge mere tid på det pis !!Angry

Jeg har terpet de 18 sider igennem og prøvet alt skidtet...."bedste" resultat er SMT-7020S

Selvom jeg sætter den til SMT-7020S  og overfører alle kommandoer fra den originale fj.betjening så vil skidtet sgu ikke meget andet end at tænde og slukke. VOD,Optaget Tv , Tekst-TV etc. vil bare ikke komme frem selvom de overført fra den originale fj. betjening.Wacko

Censored godt nok de værste 1300,- jeg har givet ud !!





Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2011 kl. 00:31
Hmm. Min HArmony One virker fint, bortset fra at man skal pege MEGET nøjagtigt på den med harmonyen.
Jeg bruger den originale kode.
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2011 kl. 06:31
Jeg bruger profilen fra 7020 og skal på ingen måde pege.

Der virker den bare 100%

Og mange bedre end den orginal fjernbetjening til boksen.

Jeg har overført alle komandoer og de virker alle som de skal.

Giv den en chance til    Virker den fint med dine andre ting ?
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2011 kl. 08:11
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Hmm. Min HArmony One virker fint, bortset fra at man skal pege MEGET nøjagtigt på den med harmonyen.
Jeg bruger den originale kode.


Samme her virker perfekt, bortset fra at min er meget mere præcis end den orignale fjernbetjening - jeg kan nærmest pege den op i loftetLOL
Til top
VC10 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Marts-2007
Status: Offline
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér VC10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2011 kl. 12:27
Jeg vil også sige giv det en chance til cinnober - det bør virke.
Harmony One skal lære hver enkelt kommando fra den originale fjernbetjening.
Når det er gjort virker det perfekt, og man behøver ikke at pege direkte mod boksen.
Jeg kan nærmest pege Harmony One i vilkårlig retning, og boksen opfanger signalet.
Til top
cinnober Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-August-2007
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cinnober Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 06:28
Så hiver jeg lige fat i min egengamle tråd...da det er lykkes mig at få Harmony One til at spille 100% sammen med Samsung boxen !!!

Jeg kan nu stå med ryggen til og stadig bruge alle funktioner !!

Løsningen var at gå in på www.myharmony.com og oprette en bruger og opsætte Harmony´en via den side.

Jeg har brugt den originale Samsung SMT-H3126 profil fra ovenstående side og nu spiller det 100% !!
ENDELIG er jeg glad for min Harmony One....den har været MEGET tæt på at ryge på DBA/Guloggratis.

Jeg håbe at andre måske falder over min post og forhåbentligt løser deres problemer osse.
Til top
kimfrede Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimfrede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2012 kl. 10:09
Fin tråd... henter min Harmony One i eftermiddag, og fandt denne tråd på en google efter YouSee boks og Harmony. 

Tips er noteret - kæmpe vinger bagud herfra. 
/kims
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu