recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hd-dvd afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethd-dvd afspiller

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
parasound Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 432
Direkte link til dette indlæg Emne: hd-dvd afspiller
    Sendt: 24-September-2006 kl. 15:49

Har lige bestilt den nye toshiba hd afspiller Toshiba HD-A1 IGENNEM

dvdirect.net  men er der nogen der ved om den er region kode 2 eller er den kun til region kode 1  og hvad med filmen til denne maskine er der nogen på market som er region kode 2

er der nogen som har købt igennem denne forhandler dvdirect.net og

hvordan gik det  

 

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2006 kl. 16:05

Hej parasound - jeg kan slet ikke besvare nogle af dine spørgsmål. Men jeg synes at det er hammer spændende at du har købt en HD-afspiller - nu må vi bare håbe at det på længere sigt er det rigtige, som du har valgt (Blu Ray - contra HD). Jeg håber at du vil fortælle os på dette forum om dine oplevelser med HD afspilleren - please.

Tillykke med købet

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2006 kl. 16:53
Oprindeligt skrevet af parasound parasound skrev:

 Toshiba HD-A1 

 er der nogen der ved om den er region kode 2 eller er den kun til region kode 1  og hvad med filmen til denne maskine er der nogen på market som er region kode 2

 Der er en Power adaptor med, der er ikke Scart tilslutning, konfigurationen ser ud til at være ren State Side, så det kan jo være at den kun er til R1. Send dem en mail og spørg om det.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2006 kl. 18:09

Der er endnu ikke indført regionskodning på HD-DVD afspillere (eller HD-DVD disc'ene), så vidt jeg er orienteret. På den amerikanske Toshiba HD-DVD afspiller er der dog mulighed før at ændre dette i en fremtidig firmware upgradering.

Jeg ville personligt vente på den europæiske model, som har 1080/24p output (den første amerikanske model har kun 1080i).

Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
audihald Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 27-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2006 kl. 22:30
Oprindeligt skrevet af parasound parasound skrev:

Har lige bestilt den nye toshiba hd afspiller Toshiba HD-A1 IGENNEM

dvdirect.net  men er der nogen der ved om den er region kode 2 eller er den kun til region kode 1  og hvad med filmen til denne maskine er der nogen på market som er region kode 2

er der nogen som har købt igennem denne forhandler dvdirect.net og

hvordan gik det 



Prøvede dvdirect - men de kunne ikke give en lagerstatus da jeg spurgte. Købte min A1'er hos www.movietyme.com for omregnet  4.700,-  kr. incl. 7  film efter eget valg (6 film + 1 ekstra for medlemmer af AVForums). Er meget tilfreds med afspilleren på trods af at den er laaaaaangsom i betjeningen. Billedet og lyden(især Dolby TrueHD) er fantastisk :o)
Til top
audihald Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 27-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2006 kl. 22:33
Oprindeligt skrevet af parasound parasound skrev:



dvdirect.net  men er der nogen der ved om den er region kode 2 eller er den kun til region kode 1  og hvad med filmen til denne maskine er der nogen på market som er region kode 2



glemte lige....

HD-DVD er ikke regionskodet...endnu

HD-A1 kan kun afspille alm. DVDer fra region 1 og 0 i NTSC
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu