recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hdhomerun eller slingbox
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hdhomerun eller slingbox

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2014 kl. 10:59
Ja - men fordi der er stream fra HD kanaler betyder det ikke at det er ægte HD i sommerhus. Jeg tror det er det han misforstår 

Redigeret af Niller55 - 14-December-2014 kl. 11:00
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2014 kl. 11:12
Du har de muligheder.

Hav FTA kanaler i sommerhuset, få dig et abonnement hos fx TDC og se TDC tv, Telia Tv eller hvad de nu hedder og betale hvad det koster, eller simpelthen leve med en lidt dårligere kvalitet.

Vi har ikke Yousee men Waoo. Dog har jeg nogle gange brugt overboens Yousee Web tv, fra før vi lavede krydsfelt og trukket antenne / netkabel ud til alle rum. Kvaliteten var ganske ok.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
tornsanger Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-December-2014
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tornsanger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2014 kl. 19:10
Var det ikke en ide at opgradere dit internet i sommerhuset og så vælge hdhomerun løsningen(den må da være billigere end at købe et tv abonnement! - i hvert fald på sigt). Opsæt en tv-server på privat adressen og så modtage det i sommerhuset via f.eks. xbmc/kodi!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu