recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Heos virker ikke med Tidal
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Heos virker ikke med Tidal

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
gertgln Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Juli-2023
Sted: Ikast
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gertgln Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Heos virker ikke med Tidal
    Sendt: 29-Juli-2023 kl. 18:25
Er der andre der heller ikke kan streamer over Tidal på Heos enheder efter sidste firmware opdatering?
Sidste gang var den også gal, med beskeden: Heos konto er ikke tilgængelig lige nu. Samme besked denne gang. Sidste gang kunne det klares ved at logge ud og ind af Tidal i Heos appen. Men det virker ikke nu. Er der nogen der måske har fundet frem til en løsning.
Min netværksafspiller er en Denon DNP-800 NE.


Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2023 kl. 08:04
Det virker delvis for mig.
Første gang jeg afspillede en af deres playlister crashede appen. Anden gang ingen problemer.
Min egne playlister kan jeg ikke afspille, der får jeg fejl om at Tidal ikke er tilgængelig lige nu. Måske skal jeg bare logge ud/ind, har ikke prøvet endnu.
Jeg har ingen problemer med at afspille numre hverken single tracks eller albums.
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
gertgln Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Juli-2023
Sted: Ikast
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gertgln Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2023 kl. 12:01
Ja, det kan jeg også, men det er jo ikke godt nok. Jeg har mange spillelister, som jeg ikke kan tilgå, og det stinker.
Jeg har forsøgt at logge ind og ud af både Tidal og Heos, men det hjælper ikke. har fat i deres support, både Tidal og Heos, men der er sgu ikke meget hjælp at hente.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu