recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hercules Theater
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hercules Theater

 Besvar Besvar Side  <12345 75>
Forfatter
Besked
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 09:59
Forståeligt nok at du vælger 2 stole på forreste. Jeg er selv faldet i Colorado fælden, har tre stk. der står og samler støv, men det er nu en fremragende stol til billige penge..
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4421
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 10:05
Ja, helt enig! Tror også kun jeg nøjes med 2 stk. uanset hvilken jeg vælger. Der bliver alligevel aldrig fyldt op og det ser ikke så proppet ud. Rummet er trods alt ikke verdens største. 

Ved du om der findes en matchende sofa til Colorado stolene?
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 10:26
Oprindeligt skrevet af Iron Man Iron Man skrev:

Du kan også kalde din bif for "Level 7"


+1
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4421
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 11:09
Haha måtte lige "ringe til en ven" for at finde ud af hvad "Level 7" er.

Så indtil videre er der 2 forslag på bordet:
Bamsefars Biokælder
Level 7 Cinema

Min kæreste har æren for forslag nr. 1 - jeg synes det er genialt!


Redigeret af Jonas_h - 17-Januar-2013 kl. 11:09
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 11:14
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:


Haha måtte lige "ringe til en ven" for at finde ud af hvad "Level 7" er.

Så indtil videre er der 2 forslag på bordet:
Bamsefars Biokælder
Level 7 Cinema

Min kæreste har æren for forslag nr. 1 - jeg synes det er genialt!



Bamsefar?? Viste ikke at rummet også skal bruges til rollespil

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 11:51
Rødt tæppe! Det er vel ikke en bedemandsforretningLOL 
Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Maj-2011
Status: Offline
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 12:35
Sort er bare for nemt efter min mening og et sort rum er sgu for kedeligt. Jeg synes selv mit rum er for kedeligt, netop derfor jeg er gået i gang med at male stuk plus der kommer nye gardiner op på et tidspunkt.
Sorry Jonas fordi jeg ytre mig om mine fremtidige planer i dit indlæg
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 13:02
Ser lækkert ud Jonas - tror du ikke du kommer til at mangle bas ???

Stemmer for biltæppet Big smile min søn ville elske sådan et på sit værelse.....men passer nok ikke lige i en bio.

Sofaer/stole - prøv at kig på dem Scantek har - synes de er fede.
Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Maj-2011
Status: Offline
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 13:23
du kan få mine 3 biostole BILLIGT!
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4421
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 14:19
Hehe, jeg skal ikke have biostole. Synes ikke man sidder godt. Og skriv endelig om dine egne idéer i min tråd - kan være jeg får inspiration :)
Mht. din kommentar om sort gulvtæppe, er det aldrig noget jeg har overvejet. Mit link viser et gråt. Jeg synes også selv sort rum er kedeligt, og jeg var ogs meget imod det til at starte med. Men tror det bliver ok når jeg får sat nogle træ-plader op som vist i designet - tilføjer lidt liv.

SosFarum: Ved ikke om jeg er nødt til at tilføre en 5. eller 6. sub? Hvad synes du? ;-) Ej, 2 subs i det rum burde være mere end rigeligt. Nu fik jeg bare et tilbud på 4 stk, så det kunne jeg jo ikke sige nej til.
Må nok indrømme, at deres udseende ikke lige falder i min smag - plus de er alt for hårde. Men elektrisk benstøtte og kopholder er mega fedt :)

Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Maj-2011
Status: Offline
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 14:46

Jeg citerede til et billede som Iron man havde lagt op, med sort gulvtæppe og grå streger. Jeg kunne ikke se dit link

Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Maj-2011
Status: Offline
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 14:47
4 Subs er da optimalt, det burde gi' rigeligt med overskud
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 75>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu