Siden 2003 Det danske community for hjemmets elektronik og indhold 205.000 unikke brugere hver måned (gns)
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg   Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hiper service ved nedbrud
  Regler og retningslinjer Regler  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

 Hiper service ved nedbrud

Side  <1 345
Forfatter
Besked
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2017 kl. 12:31
Den holdning forstår jeg så ikke. Hvad skade kunne det gøre dig, at hjælpe andre til en lavere pris. Noget som vel kun kan komme flertallet til gavn på sigt.

Det eneste jeg skal bruge er et billede af din regning, hvor du har overstreget alle oplysninger som kan identificere dig. 

Jeg er Hiper bruger nu, så det med at gå hele vejen er/var ikke noget problem. Havde jeg fået dit tilbud var jeg sikkert blevet hos Yousee. Så derfor ville noget dokumentation være godt.

Til top
Annonce
Til top
skandshus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-November-2010
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skandshus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2017 kl. 13:09
Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Det foretrækker jeg ikke at gøre.

Men hvis man skal forhandle med YouSee, skal man også være parate til at smutte til Hiper hvis de ikke vil give sig.

Det var også vores udgangspunkt i forhold til samtalen. Hvad ville YouSee gøre for at beholde os som kunde. Der ud over, så også være høflig og respektfuld.


Giv dog nogle medmennesker herinde en kopi af det.
Du kan bare undlade personlig info..


Du risikerer jo ikke Yousee ringer og skælder dig ud fordi du har delt hvad du betaler? :)



Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 517
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2017 kl. 13:15
Et nej er et nej. Hvis i ikke kan respektere det, skal i lade være med at spørge.
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 3017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2017 kl. 13:19
Hvis du får dit internet via kabel tv.(coax)

Så skriver yousee:
Tilbud gælder til 26/2-17 for nye kunder. Forudsætter adgang til YouSee Bredbånd via kabel-tv-stik (Coax). Adgang til film og serier i hele Danmark. Ingen binding – kun 30 dages opsigelse. Priser v/Automatisk Kortbetaling (ellers tillæg på 49 kr. pr. regning eller 9,75 kr. pr. regning v/BS) og tilmelding til e-kommunikation (ellers gebyr på 29 kr. pr. md.). Se yousee.dk/bredbaandsfakta. Abonnementerne findes også i en variant uden film og serier. Kontakt Kundeservice.

Der er altså en variant uden Cmore.

Får man internet via telefon (Kobber) ved jeg ikke om det er en mulighed.
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2017 kl. 08:25
Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Et nej er et nej. Hvis i ikke kan respektere det, skal i lade være med at spørge.


Hvis der ikke er et billede af det, så er det ikke sket.
.....
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 345


Skift forum
Forum-tilladelser Se dropdown menu