recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hjælp HTC legend og wifi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethjælp HTC legend og wifi

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 795
Direkte link til dette indlæg Emne: hjælp HTC legend og wifi
    Sendt: 01-Juli-2010 kl. 19:25
Hej jeg ville høre om der er nogen der kan hjælpe. Jeg har idag købt en htc legend og ville gerne have den til at virke på mit trådløse net. den kan fint finde netværket og forbinde. Men jeg kan bare ikke gå på nettet hente mail eller noget over forbindelsen. det er en tdc homebox. har prøvet og pille alt sikkerhed af og det hjælper heller ikke.
 
håber virkelig der er en der kan hjælpe.
Til top
huiron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Januar-2008
Status: Offline
Point: 308
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2010 kl. 08:18

Hmm kan du hente mail og gå på nettet hvis du er på 3g istedet?

Jeg har en Desire som jo sådan set bare are en forvokset legend og den fungerer rigtig fint over mit trådløse netværk. 

Til top
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2004
Sted: Sverige
Status: Offline
Point: 511
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2010 kl. 08:38
For at finde ud af om det er telefonen eller din router som er problemet kunne du måske teste telefonen på et andet trådlöst netvärk.  
Jeg har ikke haft nogen probs med min Legend på wifi. Har ikke lavet nogle specielle indstillinger på telefonen heller.
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2010 kl. 09:06
Jeg har også en legend, og der er heller ingen problemer med wifi. Jeg har ikke sat noget op udover min mail.
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 795
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2010 kl. 16:27
jeg prøvede ude hos mine forældre hvor jeg fik forbindelse og jeg stod helt op af routeren og den kunne hente nogle apps en gang imellem. men den fløj ikke bare afsted. og kunne ikke logge på facebook eller noget.
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 795
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2010 kl. 21:33
har snakket med HTC support 3 gange idag. og jeg prøvede alt jeg kunne med telefonen og min router intet hjalp. så de sagde jeg skulle køre op og bytte den. så jeg kørte til tdc og fik den byttede hjem og prøve og den virkede med wifi med det samme.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu