recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HJÆLP/IDE - Medie afspiller??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HJÆLP/IDE - Medie afspiller??

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HJÆLP/IDE - Medie afspiller??
    Sendt: 13-Maj-2015 kl. 03:07
Hey!

Faktum er at jeg er begyndt at lege lidt med ideen om en ny afspiller til alt mit medie.
som landet ligger lige nu, har jeg en WDTV Live 3. gen til afspilning af div. filer, og en PS4 til blu-ray/dvd.

det jeg leder efter er:
En afspiller der er hurtig og svare med det samme, og ikke "går i stå eller bliver langsom" som min WDTV Live gør når man starter den efter 3-4 ugers pause..
Samtidig må det os godt være en maskine der bruger så lidt strøm som muligt.
Skive læsning er ikke nødvendigt, men gør ikke noget hvis det med.
SKAL have USB adgang (helst 3.0 men 2.0 kan os bruges)
SKAL kunne læse medier fra NAS server, og må meget gerne også godt kunne tage Netflix & Viaplay (viaplay er ikke nær så vigtig som netflix)

Så her er den fulde oversigt:

1 - Hurtig og nem
2 - Strømbesparende (bedst muligt)
3 - USB stik, 1 minimum gerne flere.
4 - HDMI
5 - LAN stik (gider ikke tråløst!)
6 - SKAL kunne læse filer fra NAS (kører Synology)
7 - Fjernbetjenings styring er klart at foretrække, dog kan mus/tastatur gå an!
8 - Prisvenlig (gider max give 1500 for den)
9 - Billede = 1080p output som minimum med både DTS og Dolby understøttelse
(skal fungere sammen med min Onkyo TX-NR626 og alt hvad den kan af lyd)