|
Hjælp...Problem med 5090h!! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Aruran ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2013 Sted: Ullerslev Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Marts-2013 kl. 18:13 |
Hej Recordere folk...
Jeg har et Pioneer LX5090h som desværre er gået i stykker. Hvis jeg sætter strøm på tv´et via tænd/sluk knappen under tv´et i venstre side, kommer der, som der skal lys i den røde lampe forrest på skærmen. (standby lampen) Efter 2 sekunder, tænder tv´et af sig selv og så skifter det røde lys til et blåt lys, og der lyder en klik lyd i tv´et, som der normalt sker når man tænder for tv´et, i dette tilfælde, gør tv´et det bare af sig selv. Efter kort tid, kommer der endnu en klik lyd, og det blå lys skifter nu over til at blinke 8 gange, for så at gå væk i 3-5 sekunder hvorefter det så gentager de 8 blink. Hvis jeg trykker på standby knappen på fjernbetjeningen, eller på tallene 1-9 så slukker tv´et i nogle sekunder, for så igen at tænde af sig selv og lyse blåt og herefter gå over til at blinke med det blå lys 8 gange osv... Jeg håber at der er nogen herinde som kan hjælpe mig med mit "lille" problem... |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er sansynligt en fejlkode der meddeles, så det er om at finde ud af hvilken. Er der noget om disse "SOSer" i manualen.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |