recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til airplay
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til airplay

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kedde´s Kino Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-November-2011
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til airplay
    Sendt: 24-November-2011 kl. 19:01
Hej, jeg har hårdt brug for hjælp. Jeg har en Pioneer SC-LX75 med indbygget airplay men når jeg spiller musik i itunes, wimp eller spotify så dukker det lille airplay icon ikke op på min iPhone eller iPad:-( 
Jeg har prøvet alt synes jeg. Hentes sidste nye opdatering også iTunes og prøvet at lukke for firewallen men lige lidt hjælper det. Er der nogen der ved om det er noget i forstærkeren der skal aktiveres eller noget i iTunes mm?
Mvh Kristian 
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2011 kl. 20:23
Jeg går ud fra at din forstærker skal koble op mod dit trådløse netværk, har du tjekket om den er registeret på netværket.
Samtidig skal dine iDevices også være på samme netværk, har du tjekket om de gør det.
Måske er der mange andre trådløse netværk i dit område, der forvirre din forstærker.

Måske aner jeg ikke hvad jeg taler om, men det er lige hvad jeg rent logisk kom frem til.....jeg har ikke nogen AirPlay receiver selv, men bruger Airport Express.   
Til top
Kedde´s Kino Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-November-2011
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2011 kl. 20:32
Uha uha alle forslag modtages med stor glæde :-)
Min forstærker er koblet til netværket og den del ved jeg at virker. Og mine enheder er også på samme netværk, men skal da lige have tjekket om der er andre der går ind og forstyrrer signalet. Men er det forstået korrekt at når det kører som det skal så skal der dukke et lille ikon op på skærmen og der skal man vælge sin enhed der skal spille? Har lige købt forstærkeren og har aldrig prøvet airplay før. Men takker
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2011 kl. 20:42
Når du dobbeltklikker på din homeknap, og swiper til højre så burde du til sidst, afhængig af hvor meget du har igang, komme til lyd og lys styring osv.
Og der burde der komme et symbol med en firkant og en trekant, som du så kan trykke på og vælge lydkilde.

I nogle Apps ligge det i, men ikke i alle.
Til top
Kedde´s Kino Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-November-2011
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2011 kl. 10:35
Hej, det ikon dukker slet ikke op når jeg dobbelt klikker og går hen til de indstillinger:-(
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2011 kl. 12:11
Husk at swipe 2 gange på iPhone.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu