recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til ældre Thomson
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til ældre Thomson

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
flemschu Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 143
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til ældre Thomson
    Sendt: 22-December-2009 kl. 21:18
Hej Forum
Har et problem med et ældre Thomson 32 LB220B4 fra ca. 2004-5 stk'er.
 
Av-kanalerne DVI og VGA fylder hele skærmen, men Cmp og AV 1 - 3 kun anvender halvdelen af skærmens højde (hele bredden). Dvs. billedet er ekstremt trykket sammen. Det sidder lige på midten af skærmen og kan med nogle menuknapper køres 1 cm nedad og 1 cm opad. Kan godt huske, at jeg sad og fidlede med indstillingerne, da jeg fik kræet, men aner ikke helt nøjagtigt, hvordan det kom dertil.
 
Det har ikke spillet nogen rolle indtil nu, da jeg kun har brugt skærmen med en HTPC i enden, men nu skulle skærmen gerne på aftægt og kunne anvendes til Playstation, Wii etc. og så er det lidt fladt (faktisk et meget rammende (også godt) udtryk) at se på.
 
Er der nogen, som har haft en lignende oplevelse og har løst problemet, eller er der bare nogen, som kan det der med skærme og indstillinger. Jeg har været alle menuerne igennem tusind (ca) gange og jeg tror altså ikke, at det er noget man kan stille sig ud af fra en bruger menu.
 
Men er der måske en metode til at nulstille sådan en fætter ? Noget med at holde en knap nede i 5 min. ? Smile
 
Gode ideer er velkomne Clap
 
På forhånd tak
 
Flemming
Pioneer PDP-508XD
Marantz 6004
Gallo Adiva front, Gallo Nucleus Micro center og Surround, MPS-150 Gallo Sub.
NVidia Shield TV
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu