recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til popcorn hour c200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til popcorn hour c200

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nanox Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Maj-2010
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til popcorn hour c200
    Sendt: 02-Maj-2010 kl. 14:03
Hej har lige anskaffet mig pch og leger allerede med den :) Men kan bare ikke finde ud af hvordan jeg kan dele min eks usb hdd som er sat til pch. Vil gerne havde så jeg kan overføre filer fra min computer til pch. Har fundet ud af hvordan jeg finder shares på min pc men ikke omvendt :(

Kan i hjælpe mig lidt på vej her??

Nanox
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2010 kl. 15:04
Har du installeret en intern harddisk i din C-200 og installeret NMT applikationer ?
Hvis ja, skal du starte FTP serveren eller Samba serveren, så kan du tilgå din C-200 gennem disse.
Hvis nej, så kan du ikke overføre filer til din C-200
 
Men, når det er sagt, så understøtter den pt. ikke overførsel af filer til en tilsluttet ekstern USB harddisk, kun til en intern harddisk med NMT applikationerne installeret på.
 
Din eksterne USB harddisk skal du tilslutte computeren når du vil lægge filer ind på den, det er iøvrigt meget hurtigere end hvis du skulle overføre over netværk.
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
nanox Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Maj-2010
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2010 kl. 15:47
Hmm nej har ingen intern harddisk i troede ikke det var nødvendigt så pladsen var holdt til et drev :(

Ved godt det er hurtigere på den anden måde men ikke nemmere :P

Men du skriver pt understøtter den ikke vil den måske komme til det og kan man stadig install YAMJ??
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2010 kl. 16:24
Der er plads til intern 2.5" disk under det optiske drev
Der bliver også mulighed for at bruge en USB flash stick som intern "harddisk" til disse applikationer i næste firmware
 
Yamj kan altid sættes op uanset om det er intern harddisk i eller ej. Den kan sættes op til at ligge der hvor filerne ligger - uanset om vi taler usb disk, eller intern disk eller netværks share
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
nanox Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Maj-2010
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2010 kl. 16:38
Okay... forstår jeg dig ret når jeg siger at får at kunne finde mit eks hhd på pch via pc skal jeg bruge nogle app der skal ligge på en intern hd eller snart stick.?
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2010 kl. 18:03
Ja
 
for at overføre filer til en C-200 skal der findes en samba eller ftp service på din C-200 - dette er ikke en del af firmwaren men fåes ved at installere nogle applikationer til en intern harddisk
 
Den kommende firmware tilføjer muligheden for at installere disse applikationer på en USB stick hvis man ikke vil benytte harddisk, og den tilføjer også NTFS write og muligheden for at overføre til en eksternt tilsluttet USB disc, hvis de førnævnte applikationer er installeret så samba eller ftp servicen kan startes.
 
 


Redigeret af spawn - 02-Maj-2010 kl. 18:07
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
nanox Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Maj-2010
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2010 kl. 18:14
Cool tak for hjælpen. Så hænger jeg i lidt længere så :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu