recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til valg af højtaler system
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til valg af højtaler system

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bertramsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-August-2006
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bertramsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til valg af højtaler system
    Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 11:54
Hej alle,

Jeg står og skal have investeret i et nyt lyd setup. Det jeg reelt er ude efter er et kombineret setup, hvor jeg både kan koble det til mit samsung smart TV til når jeg ser film/TV samt høre musik på det.

Jeg har kigget på en løsning hvor jeg simpelthen blot køber en soundbar og kobler den til mit TV. Herefter kan jeg via mit apple TV også afspille musik via den.

Alternativt lyder Sono højtalerne også rigtigt interessant. Især fordi man løbende kan udvide med flere højtalere.

Mit spørgsmål er hvad der vil være mest hensigtsmæssigt i forhold til min problemstilling. Vil en soundbar eksempelvis kunne give mig god lyd når jeg afspiller musik eller er det primært til TV? Og var meget kræver et start setup med Sono (hvor meget skal der investeres i?).

Jeg har ikke et kæmpe budget til det, men er heller ikke super kræsen i forhold til hvor god lyden skal være. De må gerne være et pænt design og ikke fylde for meget (få ledninger).

På forhånd tak
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 12:19
god musik lyd fra soundbar glem det Confused kombi setup uden ledninger der ikke fylder glem det Cry ikke pengene værd.

du skal op og ha noget som fx dette http://www.audioaffair.co.uk/KEF-KHT-7005-5.1-AV-Speaker-Package/product_3052 og en reciever som fx http://www.av-connection.dk/?PGr=4812&ML=943 så har du noget rimeligt kompakt som kan spille.

Det bedste ville jo være et full size setup Tongue
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu