recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til valg af in-ear høretelefoner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til valg af in-ear høretelefoner

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Status: Offline
Point: 468
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2011 kl. 14:21
Jeg har et sæt Soundmagic PL-50, som jeg er glad for. Jeg købte dem hos MP4nation.net, hvor jeg tror jeg gav 300-400 kroner for dem.
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
dynrambo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Januar-2010
Status: Offline
Point: 115
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2011 kl. 14:35
Oprindeligt skrevet af Rolias Rolias skrev:

Jeg har et sæt Soundmagic PL-50, som jeg er glad for. Jeg købte dem hos MP4nation.net, hvor jeg tror jeg gav 300-400 kroner for dem.
 
 
Tak for input - det lyder dog til at de er en lille smule tamme i bassen hvis man skal tro på anmeldelserne - er det noget du kan nikke genkendende til??
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Status: Offline
Point: 468
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2011 kl. 17:56
Oprindeligt skrevet af dynrambo dynrambo skrev:

Oprindeligt skrevet af Rolias Rolias skrev:

Jeg har et sæt Soundmagic PL-50, som jeg er glad for. Jeg købte dem hos MP4nation.net, hvor jeg tror jeg gav 300-400 kroner for dem.
 
 
Tak for input - det lyder dog til at de er en lille smule tamme i bassen hvis man skal tro på anmeldelserne - er det noget du kan nikke genkendende til??

Nej, det synes jeg ikke de er, men man kan godt få nogen der er bedre. Det sidste stykke tid har jeg hovedsageligt hørt dubstep og drum 'n bass, og der har de gjort det helt fint til mig. :)
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
dynrambo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Januar-2010
Status: Offline
Point: 115
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2011 kl. 22:11
Tak for de gode svar jeg har fået indtil videre - er der flere der har nogle gode fif??
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu