recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til valg af Smart tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til valg af Smart tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til valg af Smart tv
    Sendt: 01-Januar-2013 kl. 13:52
Hej jeg vil ønske mig et smart tv i konfirmationsgave og har brug for lidt hjælp til hvilke der er gode. Her er de krav og ønsker jeg har til det: 

Gerne 3d tv,
Smart tv,
pvr (optage) funktion.
Skal have dvb-t2 indbygget
mindst 200 hz pmr
Skal være 32''
Full HD 
Usb tilslutning
Det skal også kunne købes i: Fona, Elgiganten eller Bilka. 

Har set en masse forskellige på deres hjemmeside og har svært ved at vælge. Derfor håber jeg meget i kan hjælpe mig med valget.
Mvh. Frederik
Til top
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2013 kl. 08:41
Ingen der kan hjælpe? Plzz
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2013 kl. 11:06
Jo, måske Smile

Listen er opdateret 20.12.2012. Men se konklusionen:
En lille konklusion vedrørende det nuværende Smart TV-marked; ikke modent og stadig meget broget og meget lidt brugervenligt. Lad vær med at betal ekstra for at få Smart TV-funktionalitet. Du kommer med stor sandsynlighed ikke til at bruge det. Derudover så lader Smart TV-producenterne deres kunder i stikken efter mindre end et år. Vil du være prøvekanin?

Uanset hvordan man vender og drejer den er Smart TV på ingen måde på samme stadie som smartphones - endnu. Den bedste løsning vil for majoriteten af jer være at satse på en lille, billig medieboks i stedet. De er ofte langt bedre, mere brugervenlige og kan skiftes ud løbende uden det ødelægger budgettet. Find den bedste medieboks til streaming her.

Køb hellere en Apple tv boks + et tv med godt billede. Det får du mere glæde af.




Redigeret af Brixen - 02-Januar-2013 kl. 11:13
Venlig hilsen
KB
Til top
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2013 kl. 13:48
Tak for rådet. Hvad er der specielt ved Apple boksen ift. andre bokse? Desuden har jeg en ps3 og skal kunne tage boxer= Dvb-t2. Og hvilket tv skulle det så blive? Tænker også på at der da må være nogle gode smart tv derude? 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu