recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HJÆLP VÆRDI AF MICROFON!!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HJÆLP VÆRDI AF MICROFON!!!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
peterdebel Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterdebel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HJÆLP VÆRDI AF MICROFON!!!
    Sendt: 12-November-2012 kl. 09:56
 
Hej.
 
Skal lige høre hvad disse mikrofoner vil være værd:
 
2 stk i originalt læderetui Sennheiser mikrofoner nr. MD 421 HL
 
Vil gå ud fra de er fra 1960'erne eller de tidlige 1970'ere......
(De er grå og er praktisk talt ubrugte)
 
 
Tak til alle der vil hjælpe :-)
 
PS. Har prøvet at "google" dem, men der kom en masse forskellige modeltyper af 421 HL og priser frem.....
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2012 kl. 10:39
Prøv at spørge inde på lydmaskinen.dk 

De plejer ikke at være billige Wink
Til top
peterdebel Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterdebel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2012 kl. 10:47
Tak for hurtigt svar
 
Jeg prøver derinde...
 
Sennheiser plejer jo at lave kvalitetsprodukter, så det er jo dejligt..
 
Sjovt er, at det næsten ligner den mikrofon som Eddie Murphy brugte under indspilningerne til "Party All The Time" som så er fra '85...
 
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CARS10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2012 kl. 14:29
Hej.
Det er en rigtig fed microfon, som jeg selv har haft nogle stykker af, tilbage fra dengang jeg var aktiv musikker. Jeg solgte den sidste for et par år siden, og det gik godt nok hurtigt. Satte den til salg i DBA om eftermiddagen og aftenen ringede den første køber. Han kom næste dag og købte den for 1.200 KR.
      carsten
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2012 kl. 13:39
Du kan jo lige skrive hvad prisern ender på. Kan være jeg ville aftage en :-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu