|
Højtaler vægbeslag (b&w Xt2) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-April-2017 kl. 21:28 |
Jeg har sådan 4 stk jeg gerne vil vægmontere, men på en langt enklere måde end dem der er med højtaleren. - de er ganske enkelt grimme:).
Det gamle beslag skrues fast på Xt2 med en 25mm lang bolt, 6m diameter. Kan man ikke få noget simpelt beslag til det? Jeg forestiller mig selv noget ala et beslag med en størrelse på en mønt, der skrues på højtaleren, som så kan slides ned i et diskret beslag på væggen? Findes det mon? |
|
![]() |
|
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har selv haft sådan et par, monteret m. originale vægbeslag. Synes nu de er meget pæne..
Klasser over de originale skrammel beslag jeg fik med mine Dali mentor menuet.
Husk hvis du vil lave noget selv, at sikre at HT ikke tilter vertikalt som den nok vil gøre i et punkt ophæng.. |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er rigtigt, de vil nemt kunne tilte vertikalt, men tænker det må kunne lde sige gøre.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |