recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hothers setup, og  nu med Pana TX-p55VT60 :-)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHothers setup, og nu med Pana TX-p55VT60 :-)

 Besvar Besvar Side  <1 298299300301>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2013 kl. 15:01
Oprindeligt skrevet af JesA JesA skrev:

Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:


Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:


Hvorfor fremkommer der altid nærmest konspirationslignende teorier, så snart en kunde/r modtager god service. 

 

Man kunne vende det om og spørge hvorfor det opfattes som konspirationsteorier, så snart folk stiller kritiske spørgsmål...

Vil ikke hijacke en tråd, men blot henlede opmærksomheden til forrige side. Her er bolde i spil om forhandlerens/Panasonics viden om, at der er tale om en erkendt generel fejl på disse tv ( eller i det mindste en påstand ). Dette fremkommer mere eller mindre i to indlæg, og jeg kan med bedste vilje ikke få det til kritiske spørgsmål. Med mindre det kritiske opstår, fordi man har lavet en aftale om ombytning ( hvis "plasmavanen" var uovervindelig ).
Når jeg læser det, fremstår det som påstande om, at Panasonic, forhandler og Hother ved at tv'ene er defekte, og blot ikke vil indrømme det. Det var grunden til min replik om konspirationslignende teorier.
 


Nå, fornemmer at ovenstående bla. er møntet på mig......og vil i så fald blot, igen, henlede opmærksomheden på mit efterfølgende indlæg, hvor jeg netop fortæller at jeg ikke har Hother "mistænkt" for noget som helst suspekt!

Noget andet er så at du - og Hother - er ganske hurtige til at skærpe retorikken - "piske en stemning op" - netop ved at bruge ordet "konspirations-teori"....

Og som Otto ganske rigtigt skriver, så er det altså ikke ud fra "konspirations-teorier" at man spørger ind til bla. hvilke forhold der har gjort sig gældende omkring Hothers valg/ikke-valg af hhv plasma og LED
- og hvor man meget nemt kunne "af-dramatisere" tingene ved blot at svare på hvad man, stille og roligt, bliver spurgt om. F.eks. er fozzies relevante spm. af d. 12 juni, kl. 14.24 slet ikke besvaret...

MVH
Jesper
Nu kunne man jo bare læse hvad jeg har skrevet i sagen (tråden) - så havde man fået svar på al min gebærden i sagen. Wink

I øvrigt aner jeg intet om øvrige WT60 - og det interessere mig ikke.

Jeg valgte bare - som gammel plasma-fan, at gå tilbage til plasma. 


Redigeret af Hother - 13-Juni-2013 kl. 15:05
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 697
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2013 kl. 15:02
Oprindeligt skrevet af chico chico skrev:

Skal vi ikke bruge tråden(e) til noget positivt omkring vores fælles interesse?
 

Hvis der er nogen der ønsker at diskutere andre emner kan de oprette egne tråde.


Point taken!....men ØH......der er altså svært at få brugbar viden, om man ikke må spørge ind til hvad de forskellige emner/tråde omhandler!

Og hvilke andre emner end netop Hothers TV-erfaringer, er det du mener at vi diskuterer i denne her tråd ? :)

De venligste hilsner
Jesper
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 697
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2013 kl. 15:04
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:


Oprindeligt skrevet af JesA JesA skrev:

Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:


Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:


Hvorfor fremkommer der altid nærmest konspirationslignende teorier, så snart en kunde/r modtager god service. 

 

Man kunne vende det om og spørge hvorfor det opfattes som konspirationsteorier, så snart folk stiller kritiske spørgsmål...

Vil ikke hijacke en tråd, men blot henlede opmærksomheden til forrige side. Her er bolde i spil om forhandlerens/Panasonics viden om, at der er tale om en erkendt generel fejl på disse tv ( eller i det mindste en påstand ). Dette fremkommer mere eller mindre i to indlæg, og jeg kan med bedste vilje ikke få det til kritiske spørgsmål. Med mindre det kritiske opstår, fordi man har lavet en aftale om ombytning ( hvis "plasmavanen" var uovervindelig ).
Når jeg læser det, fremstår det som påstande om, at Panasonic, forhandler og Hother ved at tv'ene er defekte, og blot ikke vil indrømme det. Det var grunden til min replik om konspirationslignende teorier.
 


Nå, fornemmer at ovenstående bla. er møntet på mig......og vil i så fald blot, igen, henlede opmærksomheden på mit efterfølgende indlæg, hvor jeg netop fortæller at jeg ikke har Hother "mistænkt" for noget som helst suspekt!

Noget andet er så at du - og Hother - er ganske hurtige til at skærpe retorikken - "piske en stemning op" - netop ved at bruge ordet "konspirations-teori"....

Og som Otto ganske rigtigt skriver, så er det altså ikke ud fra "konspirations-teorier" at man spørger ind til bla. hvilke forhold der har gjort sig gældende omkring Hothers valg/ikke-valg af hhv plasma og LED
- og hvor man meget nemt kunne "af-dramatisere" tingene ved blot at svare på hvad man, stille og roligt, bliver spurgt om. F.eks. er fozzies relevante spm. af d. 12 juni, kl. 14.24 slet ikke besvaret...

MVH
Jesper

Nu kunne man jo bare læse hvad jeg har skrevet i sagen (tråden) - så havde man fået svar på al min gebærden i sagen. Wink


sandt nok :).............men du svarer udenom, i stedet for at svare konkret   
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 697
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2013 kl. 15:08
- men inden at jeg bruger mere "krudt" i denne debat - som fra mig udspringer af ægte interesse for Hothers nye TV (- som jeg glæder mig til forhåbentlig snart at læse en brugeranmeldelse af), vil jeg lige sikre mig at det netop ER mine foregående indlæg som har afstedkommet "konspirations-tankerne" hos Hother og JeTex ?

MVH
Jesper
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2013 kl. 15:08
Oprindeligt skrevet af JesA JesA skrev:

Oprindeligt skrevet af chico chico skrev:

Skal vi ikke bruge tråden(e) til noget positivt omkring vores fælles interesse?
 

Hvis der er nogen der ønsker at diskutere andre emner kan de oprette egne tråde.


Point taken!....men ØH......der er altså svært at få brugbar viden, om man ikke må spørge ind til hvad de forskellige emner/tråde omhandler!

Og hvilke andre emner end netop Hothers TV-erfaringer, er det du mener at vi diskuterer i denne her tråd ? :)

De venligste hilsner
Jesper
Jeg kan se et svar kl. 14.28, men omkring en generel fejl ( påstanden i indlægget ) må Panasonic svare på. Det kan vel ikke forventes, at kunder kan/skal svare på dette.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2013 kl. 15:14
Oprindeligt skrevet af JesA JesA skrev:

- men inden at jeg bruger mere "krudt" i denne debat - som fra mig udspringer af ægte interesse for Hothers nye TV (- som jeg glæder mig til forhåbentlig snart at læse en brugeranmeldelse af), vil jeg lige sikre mig at det netop ER mine foregående indlæg som har afstedkommet "konspirations-tankerne" hos Hother og JeTex ?

MVH
Jesper
Jeg tror bare at vi skal lade den ligge der Jesper. Man kan sige at jeg ofte er lidt træt af at skulle svare på de samme ting flere gange fordi nogen mener at der stikker noget andet under mine svar.

Der kommer ingen brugeranmeldelse af TV´et, de tider er slut. Men jeg har oprettet en tråd om mine oplevelser med VT60, og den vil jeg skrive i efterhånden, som jeg kommer igennem TV´et.Smile
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2013 kl. 15:24
Oprindeligt skrevet af JesA JesA skrev:

- men inden at jeg bruger mere "krudt" i denne debat - som fra mig udspringer af ægte interesse for Hothers nye TV (- som jeg glæder mig til forhåbentlig snart at læse en brugeranmeldelse af), vil jeg lige sikre mig at det netop ER mine foregående indlæg som har afstedkommet "konspirations-tankerne" hos Hother og JeTex ?

MVH
Jesper
Jeg vil ikke træde nogen over tæerne, men må indrømme, at jeg kan være/fremstå meget direkte og konsekvent i svar. Og må desværre også tilføje, at nogle brugeres indlæg tillæges mere kritik/spørgsmål. Eller måske nærmere bidrager med en følelse af, at "folk får ondt i røven", når specielt Hother "fornyer" sig.
Jeg siger ikke, at det gælder dig og fozzie ( omkring ondt i r.... ), men I var måske bare uheldige, med den berømte dråbe der fik bægeret til at flyde over. Skal ses i lyset af, hvorfor Panasonic ikke erkender generel fejl, nu når Hother får byttet til plasma.
Ikke mere herfra i Hothers biotråd, resten må være via PM.
Vil dog til sidst beklage, hvis nogle føler sig trådt over tæerne, det var ikke hensigten.  
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
clausewitz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1115
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2013 kl. 15:25
Oprindeligt skrevet af JesA JesA skrev:

 

Og jeg synes at det er en super god service Pana. center Rødovre har udvist overfor Hother/John - og kunne absolut nemt se mig som kunde i netop den butik. 


Nu er John vist også en helt speciel kunde Wink. Udover at skifte TV ca. en gang om året så roser han altid det sidste som det bedste han nogensinde har haft. Selvom skiftet har været fra fra Pioneer KRP over VT30 til VT50 til (WT60)/VT60. En fantastisk promotor Big smile.
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 697
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2013 kl. 15:27
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:


Oprindeligt skrevet af JesA JesA skrev:

Oprindeligt skrevet af chico chico skrev:

Skal vi ikke bruge tråden(e) til noget positivt omkring vores fælles interesse?
 

Hvis der er nogen der ønsker at diskutere andre emner kan de oprette egne tråde.


Point taken!....men ØH......der er altså svært at få brugbar viden, om man ikke må spørge ind til hvad de forskellige emner/tråde omhandler!

Og hvilke andre emner end netop Hothers TV-erfaringer, er det du mener at vi diskuterer i denne her tråd ? :)

De venligste hilsner
Jesper

Jeg kan se et svar kl. 14.28, men omkring en generel fejl ( påstanden i indlægget ) må Panasonic svare på. Det kan vel ikke forventes, at kunder kan/skal svare på dette.


På sin vis enig; der er et svar. Men det er et "svare-uden-om-svar" - el. i hvert fald ikke et svar på det, synes jeg, meget lødige og relevante spørgsmål der blev stillet.
Og nu skal vi (du!) ikke gøre Hother "uviden" og sammenligne ham med en almindelig konsument-kunde - Hother er netop temmelig viden, og er (var?) jo ligefrem "Anmelder" her på sitet.

Men slut herfra - jeg ved jo af erfaring godt at denne debat ingen steder fører, sådan rent rationelt, når først man er begyndt at agere undvigende og reagerer emotionelt på emne-relevante stillede spørgsmål...

MVH
Jesper
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 697
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2013 kl. 15:31
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:


Oprindeligt skrevet af JesA JesA skrev:

- men inden at jeg bruger mere "krudt" i denne debat - som fra mig udspringer af ægte interesse for Hothers nye TV (- som jeg glæder mig til forhåbentlig snart at læse en brugeranmeldelse af), vil jeg lige sikre mig at det netop ER mine foregående indlæg som har afstedkommet "konspirations-tankerne" hos Hother og JeTex ?

MVH
Jesper

Jeg tror bare at vi skal lade den ligge der Jesper. Man kan sige at jeg ofte er lidt træt af at skulle svare på de samme ting flere gange fordi nogen mener at der stikker noget andet under mine svar.

Der kommer ingen brugeranmeldelse af TV´et, de tider er slut. Men jeg har oprettet en tråd om mine oplevelser med VT60, og den vil jeg skrive i efterhånden, som jeg kommer igennem TV´et.Smile


- vil jeg glæde mig til at læse.
Må jeg/man stille spørgsmål i denne tråd, eller må man blot samtykke/rose ;)

Ai, spøg til side. Hother, måske du har anden opfattelse af mig/mine intentioner, men jeg ønsker dig det bedste i din hifi & TV søgen, og læser dine indlæg med stor interesse. Men du HAR altså en tendens til at "se spøgelser", og reagere lidt "små-fornærmet" når dette sker. Sagt i største venskabelighed ( tro det eller ej...)

De venligste hilsner
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 697
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2013 kl. 15:31
Oprindeligt skrevet af clausewitz clausewitz skrev:


Oprindeligt skrevet af JesA JesA skrev:

 
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
<span style="line-height: 1.4;">Og jeg synes at det er en super god service Pana. center Rødovre har udvist overfor Hother/John - og kunne absolut nemt se mig som kunde i netop den butik. </span>

<span style="line-height: 1.4;">
</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
<span style="line-height: 1.4;">Nu er John vist også en helt speciel kunde Wink. Udover at skifte TV ca. en gang om året så roser han altid det sidste som det bedste han nogensinde har haft. Selvom skiftet har været fra fra Pioneer KRP over VT30 til VT50 til (WT60)/VT60. En fantastisk promotor Big smile.</span>


synes du virkelig ? Hother;
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 697
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2013 kl. 15:35
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:


Oprindeligt skrevet af JesA JesA skrev:

- men inden at jeg bruger mere "krudt" i denne debat - som fra mig udspringer af ægte interesse for Hothers nye TV (- som jeg glæder mig til forhåbentlig snart at læse en brugeranmeldelse af), vil jeg lige sikre mig at det netop ER mine foregående indlæg som har afstedkommet "konspirations-tankerne" hos Hother og JeTex ?

MVH
Jesper

Jeg vil ikke træde nogen over tæerne, men må indrømme, at jeg kan være/fremstå meget direkte og konsekvent i svar. Og må desværre også tilføje, at nogle brugeres indlæg tillæges mere kritik/spørgsmål. Eller måske nærmere bidrager med en følelse af, at "folk får ondt i røven", når specielt Hother "fornyer" sig.
Jeg siger ikke, at det gælder dig og fozzie ( omkring ondt i r.... ), men I var måske bare uheldige, med den berømte dråbe der fik bægeret til at flyde over. Skal ses i lyset af, hvorfor Panasonic ikke erkender generel fejl, nu når Hother får byttet til plasma.
Ikke mere herfra i Hothers biotråd, resten må være via PM.
Vil dog til sidst beklage, hvis nogle føler sig trådt over tæerne, det var ikke hensigten.  


Læser hvad du skriver....opfatter dig måske mere som overilet i dine svar, mere end direkte ( - hvad jeg dog selv synes er fint - direkte svar er bedre end at man skal gætte sig til at den anden mener..)

ikke mere om det herfra....

MVH
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 298299300301>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu