recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HT P1200 eller HT SF1000 eller HTS9800W
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHT P1200 eller HT SF1000 eller HTS9800W

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
nstelmach Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-August-2006
Status: Offline
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2006 kl. 17:17

Oprindeligt skrevet af lrev lrev skrev:

Ser meget fedt ud-bortset fra subben.....er den ikke lidt "spæd" ?

Hvilket at de forskellige HTIBs taler du om nu. HT-XQ120 har en sub-woofer på 250w og det er mere end de fleste HTIBs.

Man kan heller ikke sammenligne et HTIB med et sammensat system (dvs forstærker og andet for sig selv), da et sammensat system næsten altid vil være kraftigere og lyde bedre. Til gengæld er det som regel IMHO pis..grimt at have stående i stuen.

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2006 kl. 17:29
Oprindeligt skrevet af nstelmach nstelmach skrev:

Oprindeligt skrevet af lrev lrev skrev:

Ser meget fedt ud-bortset fra subben.....er den ikke lidt "spæd" ?

Hvilket at de forskellige HTIBs taler du om nu. HT-XQ120 har en sub-woofer på 250w og det er mere end de fleste HTIBs.

Man kan heller ikke sammenligne et HTIB med et sammensat system (dvs forstærker og andet for sig selv), da et sammensat system næsten altid vil være kraftigere og lyde bedre. Til gengæld er det som regel IMHO pis..grimt at have stående i stuen.

WATT opgiverser er jeg komplet ligeglad med..dem kan du ikke bruge til noget som helst.

Men:Hvor langt går den ned i hz...ved du det?

Leo.

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
Jakob N Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 97
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2006 kl. 11:17

Ja kom sgu til at købe Philips HTS9800W  og det spiller rigtig godt, eneste ulempe ved anlægget er at baghøjtalerne godt kan "hyle" lidt, men det hjalp da jeg flyttede modtageren væk fra baghøjtalerne.

Ellers er lyden rigtig god, både til film og musik og selvom bassen kun er 6,5" kan den stadig mærkes i sofaen .

Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2006 kl. 11:46

Hej!

Hvor meget måtte du slippe for det?

Hvor købte du henne?

Leo.

Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Horsens, DK
Status: Offline
Point: 624
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2006 kl. 11:48
nogen der ved hvor man kan købe HT-P1200R omkring Vejle/Horsens/Århus - kan ikke finde nogn det har det på lager
Til top
Jakob N Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 97
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2006 kl. 14:20

Købte det i Expert for 7000.-

en af mine venner ringede rundt og fik lokket Expert til at sælge deres demo for 7000.- og jeg gjorde det samme  De tager normalt 8000.- for det.

Til top
Jakob N Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 97
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2006 kl. 14:27
Til top
E-Milk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 06-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2006 kl. 22:18

Er der ikke en som kan fortælle mig om jeg på længere sigt kan koble lyden fra en blue-ray afspiller til en Philips HTS 9800 w og stadig få glæde af surrounden?

Mit plasma har 2 hdmi indgange, men så vidt jeg kan se har Philips HTS 9800 W ingen HDMI indgange, men dog en del andre som jeg ikke er sikker på hvad jeg kan bruge til. Jeg er derfor ikke sikker på om jeg kan ordne det på en anden måde end med HDMI.

Jeg fatter ikke det helt store af hifi så jeg vil gerne være sikker på at jeg køber noget som jeg ikke skal skifte ud så snart der kommer blue-ray afspillere til en rimelig pris.



Redigeret af E-Milk - 12-September-2006 kl. 22:52
Til top
Jakob N Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 97
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2006 kl. 15:49

Der er HDMI på Philips, den sidder bare ikke i "tilslutningsboksen" men derimod på selve anlægget.

Til top
nstelmach Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-August-2006
Status: Offline
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2006 kl. 21:52

Der er ifølge Specs. kun HDMI ud og ikke IND, så man kan IKKE koble en blue-Ray afspiller til via HDMI. Det er bla. en af grundene til at jeg ikke har købt det.

Man kan selvfølgelig nøjes med at køre lyd ind via coaxial spdif, men så kan man ikke styre det hele fra HT-9800W.

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2006 kl. 22:02

Hvad er det som du vil styre med HDMI ind ?

 

Til top
nstelmach Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-August-2006
Status: Offline
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2006 kl. 23:03

Sig mig har du læst spørgsmålet fra fyren med Blue-Ray afspilleren eller springer du bare ind i tråden uden at have læst???

Det siger vel sig selv, at hvis du har HDMI ind på surround anlægget, så kan du f.eks. skifte til "recorder" på anlægget og så kommer der lyd ud af surround anlægget og automatisk billede på TVet...

Hvis du kun har lyd ind skal du først skifte til "recorder" på surround anlægget og bagefter skifte billed indgang på TVet for at se recorderens billede.

Af samme grund kommer mange nye surround receivere nu med multi HDMI ind/ud...

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu